جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری کارگاه آموزشی "تشریح مبانی آئین نامه جدید ترفیع و ارتقاء اعضای هیأت علمی"
کارگاه آموزشی تشریح مبانی آئین نامه جدید ترفیع و ارتقاء اعضای هیأت علمی در تاریخ 96/10/20 برای اعضای هیأت علمی مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.


در این کاگاه ابتدا جناب آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس موسسه رویکردهای آئین نامه های جدید ترفیع و ارتقاء را منطبق با فعالیت های شش گانه سازمان متبوع توصیف و بیان نمودند که در آئین نامه های جدید چاچوب کلی آئین نامه های قبلی حفظ شده و در مواردی با توجه به رویکردها و فعالیت های جاری سازمان تغییراتی در آنها صورت گرفته است. ایشان در ادامه به جهت گیری اعضای هیئت علمی به سمت تدوین مقالات مرز علم، تولید یافته و تجاری سازی تحقیقات و همچنین ترویج و انتقال یافته های تحقیقاتی در راستای رویکردهای جاری موسسه و سازمان متبوع تاکید نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر نادر عباسی ساختار کلی آئین نامه و شیوه نامه جدید ارتقاء که در تاریخ 1394/12/18 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و از تاریخ 1395/10/10 برای کلیه دانشگاه ها و دستگاه های اجرایی لازم الاجرا شده است را معرفی و بخش های چهارگانه فرم ارتقاء مرتبه و جداول امتیازها را با جزئیات مربوط به هر یک از این بخش ها تشریح نمودند. ایشان همچنین در خصوص رویکردهای جدید آئین نامه و شیوه­نامه اجرایی و همچنین تفاوت آئین نامه قبلی و جدید توضیحات کاملی را ارائه نمودند.

سپس سرکار خانم دکتر فروغ شواخی درخصوص دستورالعمل ترفیع جدید که در جلسه 1395/12/25 هیأت امنای سازمان تصویب شده و از تاریخ 1397/01/01 لازم الاجراست، توضیحاتی را ارائه دادند و رویکرد و ویژگی­های دستورالعمل ترفیع جدید را بر اساس کتاب آئین نامه ترفیع و ارتقای مرتبه اعضای هیأت علمی تشریح و تفاوت های ساختاری و جزئیات دستورالعمل فعلی و جدید را مقایسه نمودند.

در بخش دوم این کارگاه حاضرین سئوالات و ابهامات خود را در خصوص بخش های مختلف آئین نامه ها مطرح و مدرسین دوره نیز توضیحات لازم را به تفکیک موارد مطرح شده بیان نمودند.



 


۱۳۹۶/۱۰/۲۴
تعداد نمایش: ۱۳۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات