سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳  -  Tuesday, April 16, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

هجدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
هجدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز دوشنبه 21 اسفند ماه 96 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در هجدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی ابتدا گزارشی از موارد مهم مطرح‌شده در دوره آموزشی نظارت و ارزشیابی در خصوص ارزیابی عملکرد مدیران و نظام جامع مدیریت عملکرد، توسط دبیر کمیته ارائه شد. سپس گزارشی از فرایند بررسی گزارش‌های نهایی در سامانه سمپات و نکات مهم در خصوص ثبت گزارش‌ها و ماهیت و برونداد پروژه‌های آنها توسط وی ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد.

در ادامه جلسه، وضعیت گزارش‌های معوقه به تفکیک بخش‌های تحقیقاتی بررسی و در خصوص آنها تصمیم‌گیری شد. سپس، گزارشی از بازدیدهای انجام‌شده از جلسه پیش تاکنون و گزارش‌های سالانه ارزیابی‌شده و وضعیت آنها، همچنین روند بررسی پروپوزال‌های تحقیقاتی و وضعیت طرح/پروژه‌های در دست اجرا توسط اعضای کمیته (نمایندگان هر بخش) ارائه شد.

 در این جلسه همچنین، گزارشی توسط روسای بخش‌های تحقیقاتی یا نمایندگان آنها در خصوص تعداد پروژه‌های در دست اجرا به همراه تعداد افراد فاقد طرح/پروژه در دست اجرا ارائه شد. در این راستا مقرر شد بخش‌های تحقیقاتی نسبت به ارسال لیست افراد فاقد پروژه و ارائه اطلاعات پروژه‌های در دست اجرای بخش به تفکیک ماهیت و نتایج پروژه اقدام و نتیجه را به کمیته اعلام نمایند. در پایان جلسه در خصوص چند پروپوزال، پروژه و گزارش نهایی معوقه مشکل‌دار به طور ویژه بحث و تصمیم‌گیری نهایی شد.






۱۳۹۶/۱۲/۲۲
تعداد نمایش: ۱۰۱
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات