جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

ششمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
ششمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در تاریخ 94/2/14 با حضور رئیس و معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

ششمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در تاریخ 94/2/14 با حضور رئیس و معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.
در این جلسه، آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس موسسه با ارائه توضیحاتی، اهمیت تکمیل فرم اطلاعات عملکردی موسسه در سال 93 و نقش آن را در تصمیم‌گیری‌های نظارت و ارزشیابی سازمان از موسسات، رتبه‌بندی و تعیین جایگاه موسسه، متذکر و خواستار اعمال دقت در تکمیل این فرم توسط همه همکاران و ارائه جمع‌بندی اطلاعات توسط روسای بخش‌های تحقیقاتی ستادی و مراکز تابعه شدند. در ادامه جلسه، پس از تصمیم­ گیری در مورد برنامه زمان‌بندی بازدیدهای نظارت و ارزشیابی از مراکز استانی، روسای بخش‌های تحقیقاتی گزارشی از وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی بخش مرتبط و پیگیری‌های انجام شده در این خصوص شامل بازدیدهای انجام‌شده، تعداد پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرا و پیشنهادی، و تعداد همکاران فاقد پروژه با ذکر اعداد و ارقام، هم‌چنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای طرح‌های در دست اجرای سال 94 و پیگیری‌های صورت گرفته در مورد گزارش‌های معوقه ارائه کردند و در این باره بحث و تصمیم‌گیری شد. از سوی دیگر، گزارشی از فعالیت­ها و پیگیری‌های انجام­ شده توسط اعضای کمیته در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی شامل بازدیدهای انجام‌شده، گزارش‌های پیشرفت سالیانه ارزیابی‌شده، بررسی روند پروپوزال­های تحقیقاتی و تعیین موارد نیازمند پیگیری، تعداد گزارش­های معوقه، و بررسی وضعیت طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا و تعیین موارد مشکل­ دار که نیازمند پیگیری هستند؛ ارائه شد. در این راستا، آقای دکتر احمد شریفی معاون پژوهشی موسسه در مورد بازدید انجام شده از بخش‌های فنی و مهندسی مراکز آذربایجان غربی و شرقی توسط گروه مدیریت موسسه و نظارت و ارزشیابی صورت گرفته روی پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرای آن مراکز توضیحاتی را ارائه نمودند و خواستار پیگیری موارد مشکل‌دار توسط بخش‌های تحقیقاتی مرتبط شدند. در پایان، آقای دکتر فریبرز عباسی از اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی خواستند تا در تعیین و ضرورت انجام بازدیدها نهایت دقت، برنامه‌ریزی و همکاری را اعمال نمایند تا ضمن کاهش هزینه‌های بازدید و صرفه‌جویی، اهداف موسسه در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی در راستای ارتقای کیفیت پژوهشی نیز محقق شود.


۱۳۹۴/۰۲/۱۹
تعداد نمایش: ۴۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات