شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بیستمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
بیستمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه 24 مرداد ماه 97 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در بیستمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی، پس از ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص چند مصوبه ویژه جلسه قبل، گزارشی از وضعیت طرح خاص سالیکورنیا و پروژه­ های تحقیقاتی آن همچنین پروژه ملی انرژی مصرفی گندم در کشور توسط روسای بخش­ های تحقیقاتی مرتبط آنها ارائه و در خصوص مسایل و مشکلات آنها بحث و تصمیم­ گیری شد. در همین راستا مقرر شد گزارش کاملی از وضعیت پروژه تعیین آب مصرفی زعفران نیز در جلسه آتی ارائه شود.

در ادامه جلسه، گزارشی از تعداد گزارش‌های سالانه ارزیابی‌شده از جلسه پیش تاکنون و وضعیت آنها؛ بازدیدهای انجام‌شده با بیان مشکلات، نقاط قوت و ضعف موجود و پیشنهادهای همکاران محل بازدید؛ روند بررسی پروپوزال‌های تحقیقاتی و وضعیت طرح/پروژه‌های در دست اجرا یا خاتمه­ یافته (معوقه) و موارد نیازمند پیگیری توسط اعضای کمیته (نمایندگان هر بخش) ارائه و در این خصوص بحث و تصمیم­ گیری شد. سپس، گزارشی در خصوص تعداد و وضعیت گزارش ­های معوقه، تعداد پروژه‌های در دست اجرا به تفکیک ماهیت و نتایج پروژه به همراه تعداد افراد فاقد طرح/پروژه در دست اجرا توسط روسای بخش‌های تحقیقاتی یا نمایندگان آنها ارائه شد.

در پایان جلسه در خصوص چند گزارش نهایی معوقه مشکل‌دار به طور ویژه بحث و تصمیم‌گیری شد.



۱۳۹۷/۰۵/۲۷
تعداد نمایش: ۸۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات