جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید گروه نظارت و ارزشیابی از بخش ستادی تحقیقات صنایع غذایی موسسه
گروه نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز سه‌شنبه بیست و چهارم مهرماه از بخش تحقیقات صنایع غذایی در ستاد موسسه بازدید کرد.

این بازدید با حضور دکتر نادر عباسی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های موسسه و دیگر اعضای کمیته نظارت و ارزشیابی، دکتر داود مومنی، دکتر بهجت تاج‌الدین و دکتر بهاره جمشیدی، طی جلسه‌ای عمومی با همکاران بخش انجام شد.

در ابتدای این جلسه، گزارش مختصری از فعالیت‌های همکاران توسط مهندس فامیل مومن رییس بخش، ارائه شد. در ادامه، ضمن ارائه توضیحاتی توسط دکتر عباسی و دکتر جمشیدی، هدف اصلی از بازدید انجام‌شده بررسی مسایل و مشکلات موجود در خصوص فعالیت‌های پژوهشی و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی به منظور ارائه راه‌کار، بیان و بر ضرورت حضور تمامی همکاران بخش در جلسات بازدید نظارت و ارزشیابی تاکید شد. سپس گزارشی توسط دکتر تاج الدین مبتنی بر کاربرگ های نظارت تکمیل شده توسط مجریان و وضعیت پروژه‌های در دست اجرا و پیشنهادی آنها ارائه شد.

در ادامه جلسه، تک تک همکاران به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی طرح/ پروژه‌ های در دست اجرا، مسایل و مشکلات احتمالی در حین اجرا، خروجی ها و پیشنهادها؛ وضعیت گزارش های نهایی؛پروپوزال های در دست تهیه یا بررسی پرداختند که مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در پایان، در خصوص برخی مسایل و مشکلات مرتبط با فعالیت های برخی از همکاران، به صورت موردی بحث و تصمیم گیری شد. در خصوص طرح‌های جریان‌ساز پیشنهادی بخش نیز مقرر شد در اسرع وقت جلسه‌ای با حضور تمامی اعضای بخش برای بررسی و تکمیل نهایی طرح‌ها تشکیل شود. 
 
          
   
            
 


۱۳۹۷/۰۷/۲۵
تعداد نمایش: ۱۳۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات