جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری جلسه هم اندیشی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با دفتر دانه های روغنی، نمایندگان مرکز توسعه ماشینهای کشاورزی و موسسات تحقیقاتی مرتبط
در تاریخ یازدهم آذرماه 98 جلسه هم اندیشی بخش تحقیقات ماشینهای کشاورزی موسسه تحقیقات فنی و هندسی کشاورزی با دفتر دانه های روغنی، نمایندگان مرکز توسعه ماشینهای کشاورزی و موسسات تحقیقاتی مرتبط تشکیل شد.


این جلسه با حضور آقای مهندس مهاجر مدیرکل دفتر دانه های روغنی وزارت جهاد کشاورزی و همکاران ستادی ایشان، نمایندگانی از موسسات تحقیقاتی اصلاح و بذر، خاک و آب، مرکز توسعه ماشینهای کشاورزی، رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات ماشینهای کشاورزی موسسه برگزار شد.

پس از خیرمقدم و خوشامدگویی آقای دکتر عباسی رئیس موسسه، آقای دکتر دهقان رئیس بخش تحقیقات ماشینهای کشاوری به معرفی این بخش و فعالیتهای انجام شده و در دست اقدام موسسه اشاره نمودند. در ادامه مجریان پروژه های مرتبط با دفتر دانه های روغنی به تشریح نتایج پروژه های سفارش شده توسط آن دفتر پرداخته و سوالات و رهنمودهای مدعوین را استماع کردند. سپس آقای مهندس مهاجر ضمن تشکر از اقدامات انجام شده، رهنمودهای لازم، موانع و راهکارهای پیشنهادی خود را برای ادامه همکاریها بیان نمودند. ایشان آمادگی دفتر دانه های روغنی وزارتخانه را برای ادامۀ حمایت از پروژه های کاربردی موسسه اعلام نموده و نحوۀ همکاریها را مطلوب ارزیابی کردند. موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی پروژه های سفارشی زیادی در چند سال گذشته با دفتر دانه های روغنی وزارت متبوع در زمینه ردیفکار مجهز به پاشنده مایه تلقیح بذر سویا (هم‌زمان با کاشت)، بهسازی کارنده‌های غلات برای کشت کلزا، ساخت و نصب ضمیمه هد کمباین غلات برای برداشت مکانیزه آفتابگردان و طراحی ماشین برداشت گلبرگ گلرنگ داشته است.

در پایان از نمایشگاه ادوات بهینه و ساخته شده در خصوص کاشت و برداشت دانه های روغنی بازدید به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 


۱۳۹۸/۰۹/۱۲
تعداد نمایش: ۸۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات