جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
دهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در تاریخ 94/8/30 با حضور رئیس و معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌ های تحقیقاتی برگزار شد.

در این جلسه، گزارشی از عملکرد یکساله کمیته به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت فعالیت­ ها و اثربخشی آنها توسط دبیر کمیته ارائه و در این خصوص بحث و تبادل نظر شد. در این راستا، مراکزی که دارای بیشترین تعداد همکار فاقد پروژه و گزارش معوقه بودند، معرفی شدند و مقرر شد در بررسی­ های آتی کمیته، از مراکزی که همکار فاقد پروژه و گزارش معوقه ندارند تقدیر به عمل آید. پیشنهادهایی نیز در مورد چگونگی برنامه­ های آتی کمیته توسط برخی از اعضای جلسه مطرح شد که مورد بحث و تصمیم­ گیری قرار گرفت.

در ادامه جلسه، گزارشی از فعالیت­ ها و پیگیری­ های انجام­ شده در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح­ ها و پروژه­ های تحقیقاتی شامل بازدیدهای انجام­ شده از مراکز استانی، گزارش­ های پیشرفت و سالانه ارزیابی شده، بررسی روند پروپوزال‌های تحقیقاتی و موارد نیازمند پیگیری، و بررسی طرح­ های در دست اجرا و موارد نیازمند بازدید، توسط اعضای کمیته ارائه شد. در این راستا، برخی موارد و مشکلات شناسایی­ شده در بازدیدهای اخیر گروه­ های نظارت و ارزشیابی موسسه از مراکز تهران و خراسان رضوی همچنین موارد بیان­ شده توسط برخی از همکاران این مراکز مطرح و در خصوص آنها بحث و تصمیم‌گیری شد.

در این جلسه هم­چنین، روسای بخش‌های تحقیقاتی گزارش به‌روز شده از تعداد پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرای بخش، تعداد همکاران فاقد پروژه، تعداد گزارش‌های معوقه بخش، هم‌چنین پیگیری‌ها و مکاتبات انجام‌شده در خصوص افراد فاقد طرح و دارای گزارش معوقه، ارائه کردند و در این خصوص نیز بحث و تصمیم­ گیری شد. در پایان، دکتر فریبرز عباسی رییس موسسه ضمن تشکر از زحمات اعضای کمیته و روسای بخش­ های تحقیقاتی در یکسال فعالیت کمیته، خواستار تداوم پیگیری­ ها به صورت اثربخش به ویژه در خصوص افراد دارای گزارش معوقه و فاقد پروژه (برای طولانی­ مدت) شدند.

 


۱۳۹۴/۰۹/۰۳
تعداد نمایش: ۹۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات