چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
موسسه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.
۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد.

ارتباط فرآیندی دو سویه است که بدون مخاطب و تعامل متقابل کامل نیست. مطمئنا صداقت، تعهد و اخلاق لازمه ارتباط موثر و مانایی آن است. روز روابط عمومی و ارتباطات روز جشن همدلی و صمیمیت همه ما و همکاران ماست.  ما که بهترین ساعات عمرمان را سال‌ها کنار هم سپری می‌کنیم، باهم کار می‌کنیم، در مشکلات صبر پیشه می‌کنیم و در غم و شادی‌های یکدیگر شریک می‌شویم.  روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی بر تمامی همکاران ارجمند موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مبارک باد.

این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم. امروزه نقش روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم‌گیری‌های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه دارد. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه‌ای، علمی و الکترونیکی،‌ از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین،‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع،‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
 

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دو چندان شده است به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

 



۱۴۰۱/۰۲/۲۷
تعداد نمایش: ۲۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'موسسه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات