جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دوازدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
دوازدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز یکشنبه بیست‌ و نهم فروردین ماه 95 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌ های تحقیقاتی برگزار شد.

در دوازدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی، طبق روال هر جلسه، گزارشی به روز از فعالیت ­ها و پیگیری­ های انجام­ شده در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح ­ها و پروژه­ های تحقیقاتی از قبیل بازدیدهای انجام­ شده از مراکز استانی و گزارش ­های پیشرفت و سالانه ارزیابی شده، هم­چنین بررسی روند و وضعیت پروپوزال‌ های تحقیقاتی در دست بررسی، طرح­ های در دست اجرا، و برنامه پیشنهادی برای بازدید­های نظارت و ارزشیابی در شش­ ماهه اول سال 95، توسط اعضای کمیته ارائه شد. در این راستا، تاکید شد که گزارش­ های سالانه توسط همکاران به موقع ارائه و ارزیابی آنها با دقت بیش­تر و در راستای بهبود کیفیت گزارش و ارائه پیشنهادهای موثر در اجرای طرح/پروژه انجام شود.

در ادامه جلسه، روسای بخش‌ های تحقیقاتی نیز گزارشی به‌ روز از تعداد پروژه‌های تحقیقاتی در دست اجرا، تعداد همکاران فاقد پروژه و تعداد گزارش‌ های معوقه بخش، هم‌چنین پیگیری‌ های انجام‌ شده در خصوص افراد فاقد طرح و دارای گزارش معوقه ارائه کردند. در راستای بررسی وضعیت گزارش­ های معوقه و زمان تعویق آنها، مقرر شد لیست افرادی که مدت طولانیست فاقد طرح/پروژه تحقیقاتی در دست اجرا و دارای گزارش ­های معوقه طولانی مدت هستند و علی‌ رغم پیگیری‌ های انجام‌ شده تاکنون در این خصوص اقدامی نکرده‌اند، تهیه تا در خصوص وضعیت آنها به طور جدی تصمیم­ گیری شود.

در پایان، دکتر فریبرز عباسی، رییس موسسه، ضمن تاکید بر تعیین محل و زمان مناسب بازدیدهای نظارت و ارزشیابی با توجه به ضرورت آنها و اولویت‌ دهی به مراکزی که تاکنون مورد بازدید نظارت و ارزشیابی قرار نگرفته‌ اند، خواستار ارائه بازخورد و نقطه نظرات گروه نظارت و ارزشیابی پس از انجام هر بازدید به مرکز یا بخش مورد بازدید به منظور اثربخشی بیش‌تر فعالیت‌ ها، همچنین تعیین افراد مستحق تشویق یا تذکر شدند. ایشان همچنین به امکان انجام نظارت‌ ها در ستاد و با دعوت از همکاران یا بخش‌ های تابعه مورد نظر به صورت موردی و در صورت نیاز، اشاره کردند.



۱۳۹۵/۰۱/۳۱
تعداد نمایش: ۳۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات