چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید معاون پژوهشی و رییس بخش ماشین های کشاورزی موسسه از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی فارس
دکتر نادر عباسی معاون پژوهشی و دکتر یونسی رییس بخش ماشین های کشاورزی موسسه از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی فارس بازدید نمودند.

روز چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه، دکتر نادر عباسی معاون پژوهشی و دکتر یونسی رییس بخش ماشین های کشاورزی موسسه از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی فارس بازدید نمودند.
دکتر عباسی و دکتر یونسی ضمن بازدید از ساختمان جدید بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی فارس، در جلسه ای با حضور اعضاء هیات علمی بخش شرکت نمودند. در این جلسه ابتدا دکتر صلح جو، رییس بخش فنی و مهندسی کشاورزی فارس ضمن خوش آمد گویی، فعالیت های بخش را بیان نموده و سپس اعضاء هیات علمی بخش توضیحاتی را در خصوص فعالیت های خود بیان و سوالات و پیشنهادات خود را مطرح نمودند. در ادامه جلسه دکتر یونسی و سپس دکتر عباسی به جمع بندی نظرات و پاسخ به بعضی از سوالات مطرح شده پرداختند. در پایان دکتر عباسی از همکاری صمیمانه و دوستانه بین پرسنل بخش تشکر و قدردانی نموده و برای حل مشکلات، خواستار تهیه و اجرای طرح های کلان شدند.

در جلسه ای دیگر و با حضور معاون پژوهشی موسسه دکتر نادر عباسی، رییس بخش ماشین های کشاورزی موسسه دکتر یونسی، دکتر زارع رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، دکتر افضلی نیا معاون تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس و دکتر صلح جو رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی فارس، از زحمات دکتر زارع به خاطر تعامل و همکاری خوب با بخش فنی و مهندسی کشاورزی با اهدای لوح از طرف ریاست موسسه قدردانی شد.

 
 
 
 
 


۱۳۹۵/۰۲/۱۱
تعداد نمایش: ۶۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات