جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

شرکت عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی در دوره آموزشی ایکاردا
عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی به عنوان نماینده ایران از طرف موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، در دوره آموزشی بین المللی که توسط ایکاردا در کشور اردن برگزار گردید، شرکت نمود.

مهندس محمد کریمی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی در یک دوره آموزشی بین المللی که توسط ایکاردا در کشور اردن برگزار گردید، شرکت نمود. این دوره آموزشی 19 روزه با عنوان "بهبود بهره وری آب در سیستم های کشاورزی" با تاکید بر کشاورزی در مناطق دیم از تاریخ 24 آوریل تا 12 ماه می (5 تا 23 اردیبهشت) در شهر امان پایتخت اردن برگزار شد. تعداد 19 نفر شرکت کننده از کشورهای عضو در این دوره آموزشی شرکت نمودند و مهندس محمد کریمی به عنوان نماینده ایران از طرف موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برای شرکت در این دوره معرفی شده بود.

در این دوره مباحثی همچون مدیریت آب در کشاورزی، آبیاری تکمیلی، طراحی سیستم های استحصال آب باران، تبخیر و تعرق و نیاز آبی گیاهان، کشاورزی حفاظتی، طراحی و آنالیز آزمایشات منابع آب (طرح آزمایشات کشاورزی)، و مقدمه ای بر کاربرد GIS و سنجش از دور در مدیریت آب در کشاورزی دیم ارایه شد.

 


۱۳۹۵/۰۳/۰۳
تعداد نمایش: ۱۲۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات