چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

معاون پژوهشی موسسه و رئیس بخش تحقیقات آبیاری زهکشی از مرکز خراسان بازدید کردند.
در روزهای شنبه و یکشنبه مورخ 30 و 31 مردادماه، دکتر نادر عباسی و دکتر جواد باغانی با حضور در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، از بخش تحقیقات فنی و مهندسی این مرکز بازدید نمودند.

در این بازدید دو روزه که با هدف آشنایی نزدیک با برنامه ها و فعالیت های همکاران انجام گرفت، جلسه شورای بخش با حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و معاون پژوهشی آن مرکز و تمامی اعضای هیات علمی بخش برگزار شد.

در ابتدای این جلسه همکاران بخش برنامه ها و نقطه نظرات خود را بیان نمودند سپس دکتر عباسی توضیحات کاملی را در خصوص برنامه های موسسه ارائه داد و از کلیه همکاران خواست تا ضمن تهیه گزارش های تحلیلی در رابطه با تخصص کاری خود، برنامه تحقیقاتی خود را را در جهت حل مسائل و مشکلات بخش کشاورزی تدوین نموده و پروژه های تحقیقاتی مسئله محور و تقاضا محور را در دستور کار خود قرار دهند. در ادامه جلسه دکتر مویدی، رئیس  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی خراسان رضوی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، ایفای نقش راهبردی موسسه در برنامه های آتی بخش تحقیقات فنی و مهندسی خراسان را خواستار شد.

در ادامه دکتر عباسی و دکتر باغانی در بخش فنی و مهندسی حضور یافته و در جریان فعالیت های مطالعات بازبینی آبیاری تحت فشار که توسط دکتر افشار و سایر همکاران تحقیقات آبیاری انجام می شود، قرار گرفتند. سپس از کارگاه جدید طراحی و ساخت ماشین های کشاورزی بازید به عمل آمد. در روز دوم بازدید، برگزاری جلسه با مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، بازدید از سوله تحقیقاتی صنایع غذایی، پایلوت در حال تجهیز خشکبار و خشک کن ها و پایلوت تحقیقات گیاهان داروئی انجام گرفت.

 
 
 


۱۳۹۵/۰۶/۰۱
تعداد نمایش: ۱۳۶
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات