پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳  -  Thursday, March 28, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

کارگاه آموزشی " آشنایی با اصول ثبت شرکت های دانش بنیان " برگزار شد.
در روز سه شنبه دوم شهریورماه کارگاه آموزشی " آشنایی با اصول ثبت شرکت های دانش بنیان " در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.

با توجه به اهمیت و ضرورت گسترش فناوری های دانش بنیان در راستای مشارکت با بخش خصوصی و اقتصاد مقاومتی و نقش کلیدی شرکت های دانش بنیان در امر تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی و تکمیل فرآیند تبدیل ایده به ثروت، کارگاه آموزشی کاربردی یک روزه در روز سه شنبه دوم شهریورماه با عنوان " آشنایی با اصول ثبت شرکت های دانش بنیان" با حضور اعضای هیات علمی و محققان علاقه مند در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی برگزار شد.

در ابتدای کارگاه دکتر عباسی، معاون پژوهشی و دکتر دهقان دبیر کمیته تجاری سازی موسسه ضمن تشریح اهمیت شرکت های دانش بنیان در امر تجاری سازی تحقیقات، بر ضرورت انجام پژوهش های ایده محور و درآمدزا تاکید نمودند. در ادامه مهندس محمد مهدی اویسی، مدرس کارگاه، نکات قابل توجهی را در دو بخش شامل: نوع شرکت ها، چگونگی ثبت شرکت ها و فرآیند تبدیل آنها به شرکت دانش بنیان، امتیازات و قابلیت های شرکت های دانش بنیان با توجه ویژه به نوع فعالیت ها و دستاوردهای پژوهشی این موسسه و همچنین مشکلات احتمالی پیش رو مطرح نمود.

در طول جلسه و در پایان نیز هم اندیشی و پرسش و پاسخ سوالات و نگرانی های همکاران در زمینه شرکت های دانش بنیان پاسخ داده شد.

 
 
 
 
 


۱۳۹۵/۰۶/۰۳
تعداد نمایش: ۱۵۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات