جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

چهارمین جلسه کمیته راهبردی و نظارت طرح پژوهشی "بررسی راهکارهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات باغی در عرصه باغات خراسان رضوی" برگزار شد.
طرح پژوهشی بررسی راهکارهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات باغی در عرصه باغات خراسان رضوی با هدف کاهش ضایعات محصولات باغی و مدیریت فن ‌آوری پس از برداشت اجرا می شود.

چهارمین جلسه کمیته راهبردی و نظارت طرح پژوهشی "بررسی راهکارهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات باغی در عرصه باغات خراسان رضوی" در تاریخ 25 مهرماه با حضور مدیریت صنایع تبدیلی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و کلیه کارشناسان مرتبط از این معاونت و معاونت ‌های باغبانی و تنظیم بازار و مسئولین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی برگزار شد.

این طرح پژوهشی با هدف کاهش ضایعات محصولات باغی و مدیریت فن ‌آوری پس از برداشت از محل اعتبارات طرح‌ های یک درصد سازمان جهاد کشاورزی توسط دکتر زهرا شیخ ‌الاسلامی با همکاری دکتر مهدی قیافه داودی و دکتر مهدی کریمی از خردادماه سال جاری در حال اجرا است.

در این جلسه ضمن ارائه گزارش پیشرفت طرح توسط مجری، کارشناسان مرتبط ضمن بیان نظرات و پیشنهادات از پیشرفت کار ابراز رضایت نموده و مقرر گردید، پروژه ‌های تکمیلی درخصوص کاهش ضایعات سایر محصولات کشاورزی برای استفاده از اعتبارات آن سازمان تعریف و پیگیری شود.



۱۳۹۵/۰۷/۲۷
تعداد نمایش: ۱۱۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات