شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه تودیع و معارفه معاون پژوهشی و رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان برگزار شد.
دکتر بختیاری، عضو هیأت علمی بخش فنی و مهندسی کشاورزی به عنوان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان و دکتر رضا بهراملو، به عنوان رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی این استان معرفی شدند.

در روز سه شنبه نهم آذرماه دکتر عباسی به همراه دکتر شریفی و دکتر باغانی در جلسه عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان که با حضور همکارن کلیه بخش­ های تحقیقاتی در سالن اجتماعات آن مرکز برگزار شد، مشارکت نمودند. در این جلسه دکتر عباسی در خصوص برنامه ­ها و ضرورت­ های موجود و آتی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در کشور، شرکت های دانش بنیان، کارهای تقاضا محور، ضرورت انجام پژوهش ­های شاخص و اثرگذار در جامعه و برخی ویژگی ­های بخش تحقیقات فنی و مهندسی استان همدان سخنرانی نمود.

در پایان جلسه عمومی، مراسم تودیع و معارفه معاون پژوهشی و آموزشی مرکز و رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان همدان برگزار شد. در این مراسم ابتدا از زحمات مهندس گودرزی، که در سال ­های گذشته معاونت پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان همدان را به عهده داشتند تقدیر به عمل آمد و تقدیرنامه ­ای با امضای رئیس مؤسسه فنی و مهندسی تقدیم ایشان گردید. در ادامه دکتر بختیاری، عضو هیأت علمی بخش فنی و مهندسی کشاورزی به عنوان معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان معرفی گردید. همچنین دکتر رضا بهراملو، به عنوان رئیس جدید بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در استان همدان معرفی شد. 

 
 
 
 
 
 


۱۳۹۵/۰۹/۱۳
تعداد نمایش: ۲۱۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات