جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از جنوب استان کرمان
آقایان دکتر عباسی رئیس موسسه و دکتر مؤمنی عضو هیات علمی ستاد موسسه و دبیر کارگروه فنی مطالعات سازه و تاسیسات گلخانه ای، در بازدید از جنوب استان کرمان نیازهای تحقیقاتی و مسائل زیربنایی سیستم های آبیاری و سازه های گلخانه ای را بررسی نمودند.

در روز چهارشنبه 27 بهمن 1395 با حضور آقایان دکتر عباسی و دکتر مؤمنی، دکتر موسوی ریاست سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، دکتر آیین و دکتر نامور رییس و معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان، مهندس شاهرخی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان، مهندس شریف معاون باغبانی سازمان، مهندس افروز رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جنوب کرمان، مهندس مختاری رییس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و مهندس مقبلی رییس مرکز رشد و فناوری مرکز، نیازهای تحقیقاتی و مسائل زیربنایی سیستم­ های آبیاری و سازه های گلخانه ­ای در جنوب استان کرمان بررسی شد.

پس از برگزاری این نشست در سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در جیرفت، از دو گلخانه تولید محصولات سبزی و صیفی در دهستان­ های میجان و عباس­ آباد بازدید شد. سپس یک جلسه کارشناسی با حضور رییس و معاون مرکز، معاون باغبانی سازمان و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی جیرفت در محل مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب کرمان در علی آباد برگزار و سیاست ­ها و انتظارات موسسه از همکاران تشریح شد. در ادامه، طرح ­های در دست اجرای همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در شهرستان ­های علی آباد و رودبار جنوب بازدید، ارزیابی و نقطه نظرات لازم به مجریان آن­ ها اعلام شد.

 


۱۳۹۵/۱۱/۳۰
تعداد نمایش: ۱۶۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات