شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید رییس موسسه از موسسه تحقیقات برنج کشور
آقایان دکتر عباسی و مهندس جانباز مشاور معاونت آب و خاک از موسسه تحقیقات برنج کشور در استان گیلان بازدید نمودند.

روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه آقای دکتر فریبرز عباسی رییس موسسه به همراه آقای مهندس جانباز مشاور معاونت آب و خاک به منظور برنامه ریزی و هماهنگی برای اجرای پروژه "تعیین آب مصرفی برنج در استان های گیلان و مازندران" از موسسه تحقیقات برنج کشور بازدید کردند. آقای دکتر علی نیا رییس موسسه تحقیقات برنج و تعدادی از اعضای هیات علمی موسسه و معاونت موسسه برنج در آمل، مدیران آب و خاک و تولیدات گیاهی و چند نفر از کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی استان های گیلان و مازندران نیز در این بازدید حضور داشتند. در این بازدید اعضا در یک جلسه کارشناسی حضور یافتند.

در ابتدای جلسه دکتر علی نیا ضمن خوش آمدگویی به حضار، از برگزاری جلسه ابراز خرسندی و آمادگی موسسه را برای اجرای پروژه تعیین آب مصرفی برنج اعلام نمود. در ادامه آقایان دکتر عباسی و مهندس جانباز به سابقه طرح کلان آب مصرفی محصولات زراعی و باغی در کشور توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اشاره و توضیحات مفصلی در خصوص اهمیت اجرای این طرح و روند تصویب آن در وزارت متبوع به اعضای جلسه ارایه نمودند. در ادامه، همکاران استانی توضیحاتی در خصوص جلسات کارشناسی برگزار شده برای اجرای این پروژه ارایه و سوالاتی در خصوص نحوه اجرای طرح، انتخاب مزارع و مشکلات آن مطرح نمودند.

در پایان جلسه، آقای دکتر عباسی ضمن پاسخ به سوالات و ابهامات مطرح شده جمع بندی از مباحث جلسه را انجام داد. مقرر شد انتخاب نهایی مزارع در اولین فرصت با نظر همکاران اجرایی استان های گیلان و مازندران و محققان موسسه تحقیقات برنج انجام و اندازه گیری های میدانی پروژه آغاز شود.



۱۳۹۶/۰۱/۳۰
تعداد نمایش: ۸۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات