پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید رییس موسسه از معاونت موسسه تحقیقات برنج کشور در آمل
دکتر عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و مهندس جانباز مشاور معاونت آب و خاک از پروژه تعیین آب مصرفی برنج در استان مازندران بازدید نمودند.

دکتر فریبرز عباسی رییس موسسه و مهندس جانباز مشاور معاونت آب و خاک به منظور بازدید از روند اجرا و اندازه­گیری های میدانی پروژه "تعیین آب مصرفی برنج در استان های گیلان و مازندران" از استان مازندران و معاونت موسسه تحقیقات برنج کشور در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 26 و 27 اردیبهشت ماه بازدید کردند. در این بازدید که دکتر علی نیا رییس موسسه تحقیقات برنج و تعدادی از اعضای هیات علمی موسسه و معاونت موسسه برنج در آمل، تعدادی از کارشناسان مدیریت های آب و خاک و تولیدات گیاهی سازمان ­های جهاد کشاورزی استان های گیلان و مازندران حضور داشتند، از پروژه های معاونت موسسه تحقیقات برنج و مزارع مورد مطالعه در سطح استان بازدید به عمل آمد. در ادامه، اعضا در یک جلسه کارشناسی حضور یافتند.

در این جلسه ابتدا دکتر علی نیا رئیس موسسه تحقیقات برنج ضمن خوش آمدگویی به حضار، از برگزاری جلسه ابراز خرسندی و بر اجرای دقیق پروژه تعیین آب مصرفی برنج تاکید نمود. در ادامه جلسه، دکتر عباسی و مهندس جانباز با تشکر از حضور همکاران در جلسه و ابراز خرسندی از روند اجرای پروزه، به ذکر سابقه ای از جلسات قبلی این پروژه پرداختند. سپس، مجریان استانی پروژه دکتر یزدانی و دکتر اسدی گزارشی از روند اجرای پروژه شامل مزارع انتخابی، توزیع مکانی آنها در سطح استان، کمیت و کیفیت اندازه گیری ها و آموزش بهره برداران و کارشناسان استانی برای داده برداری های میدانی به جلسه ارایه نمودند. مجریان استانی، توضیحاتی نیز در خصوص سوابق قبلی اندازه گیری آب مصرفی در استان های گیلان و مازندران به جلسه ارایه نمودند. اندازه گیری آب مصرفی برنج در فصل زراعی جاری در حدود 30 مزرعه به مساحت از 3000 متر مربع تا 3 هکتار در استان های گیلان و مازندران در حال انجام است. در پایان دکتر عباسی و مهندس جانباز ضمن جمع بندی جلسه به سوالات مطرح شده در خصوص پروژه پاسخ دادند. 



۱۳۹۶/۰۲/۳۰
تعداد نمایش: ۲۲۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات