جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری اولین همایش فناوری های نوین برداشت و پس از برداشت محصولات کشاورزی
اولین همایش فناوری های نوین برداشت و پس از برداشت محصولات کشاورزی در تاریخهای 29 و 30 بهمن ماه با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین، اساتید، محققین و دانشجویان در مشهد مقدس برگزار گردید.

اولین همایش فناوری های نوین برداشت و پس از برداشت محصولات کشاورزی در تاریخ های 29 و 30 بهمن ماه با حضور بیش از 300 نفر از مسئولین، اساتید، محققین و دانشجویان در مشهد مقدس برگزار گردید.
در افتتاحیه این همایش آقای مهندس مزروعی رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی و رئیس همایش ضمن خوش آمد گویی به شرکت کنندگان، بر لزوم توجه بیشتر به کاربرد فناوری های نوین در راستای افزایش بهره وری انرژی و راندمان برداشت و کاهش ضایعات کشاورزی تاکید نمودند. بطوریکه طبیعتا" این حوزه نیاز به تحقیق و سرمایه گذاری بیشتری خواهد داشت. در ادامه دکتر علی اکبر مویدی نیز ضمن قدردانی از کلیه مشارکت کنندگان و حمایت کنندگان برگزاری همایش، به بیان اهمیت موضوع مکانیزاسیون و اهداف این همایش پرداختند.
آقای دکتر سعیدی راد دبیر اجرایی همایش نیز با ارایه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده برای همایش به وصول بیش از 170 مقاله علمی به همایش اشاره نمودند که از بین مقالات پذیرفته شده نهایی ، حدود 20% به صورت ارایه شفاهی و مابقی به صورت ارایه پوستر به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.
همچنین در حاشیه همایش نمایشگاهی از ماشین آلات برداشت و پس از برداشت زعفران، پنبه ، حبوبات و ... نیز برگزار گردید.
این همایش به همت اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی و با حمایت بیش از 15 ارگان دولتی و خصوصی از جمله موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی در جوار بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار گردید.
 
 
 

 
 


۱۳۹۳/۱۲/۰۲
تعداد نمایش: ۸۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات