چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه تودیع و معارفه رئیس بخش تحقیقات آبیاری و زهکشی در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی برگزار شد.
روز چهارشنبه مورخ 20/12/93 با حضور آقای دکتر عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و اعضاء هیات علمی و کارشناسان دیسیپلین آبیاری جلسه تودیع و معارفه رئیس بخش آبیاری زهکشی برگزار گردید.

روز چهارشنبه مورخ 20/12/93 با حضور آقای دکتر عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی و اعضاء هیات علمی و کارشناسان دیسیپلین آبیاری جلسه تودیع و معارفه رئیس بخش آبیاری  زهکشی برگزار گردید.

آقای دکتر عباسی با نام و یاد خداوند متعال جلسه را آغاز و طی حکمی آقای دکتر جواد باغانی که از همکاران قدیمی و باتجربه ستاد و سابقه کار در بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی  دارند، را به عنون رئیس بخش آبیاری و زهکشی موسسه منصوب نمودند. از ایشان علاوه بر انجام امور جاری، اهتمام جدی و ویژه را در راستای سیاست های سازمان متبوع خواستار شدند. تقویت و توسعه تعامل و همکاری با بخش های اجرایی و خصوصی و دولتی، ارتباط مستمر با بخش های تحقیقاتی استان، زمینه سازی و اقدام و تنوع بخشیدن به فروش دانش فنی و قراردادهای پژوهشی و همچنین از آقای دکتر بهمن یارقلی بخاطر زحمات ایشان در زمان تصدی ریاست بخش تشکر نمودند. آقای دکتر جواد باغانی ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیریت موسسه خواستار همکاری و مساعدت همکاران بخش برای رسیدن به اهداف موسسه در بخش آبیاری شدند. در ادامه لوح تقدیر به آقای دکتر بهمن یارقلی اهداء و از زحمات ایشان قدردانی گردید و حکم آقای دکتر باغانی نیز به ایشان اهداء و آرزوی توفیق ایشان را در انجام امور محوله خواستار شدند. جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد خاتمه یافت. 

 
 


۱۳۹۳/۱۲/۲۱
تعداد نمایش: ۱۷۱
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات