سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Tuesday, April 23, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

گزارش عملکرد سالانه موسسه با حضور جناب آقای دکتر زند و مدیران ستادی سازمان ارایه شد.
آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه 20 اسفند ماه، گزارش عملکرد موسسه درسال 93 را با حضور جناب آقای دکتر زند، جناب آقای دکتر باقری قائم مقام و مدیران ستادی سازمان ارایه نمودند.

آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه 20 اسفند ماه، گزارش عملکرد موسسه درسال 93 را با حضور جناب آقای دکتر زند، جناب آقای دکتر باقری قائم مقام و مدیران ستادی سازمان ارایه نمودند. آقای دکتر عباسی درگزارش سالانه سال 93، برنامه ها، اولویت ها و اقدام های اجرا شده در راستای رویکردها، سیاست ها و منشور اخلاقی مدیریتی سازمان را تشریح کردند. ایشان ابتدا گزارشی از تاریخچه تشکیل و پیشرفتهای انجام شده در موسسه و بخش های تابعه آن از بدو تشکیل تا کنون را ارایه و همچنین توضیحاتی را نیز در خصوص همکاریهای نزدیک موسسه با بخش های اجرایی و خصوصی، برنامه های کلان تحقیقاتی و همچنین زمینه سازی برای انعقاد قراردادها، خدمات فنی و مشاوره ای در راستای سیاست­های سازمان متبوع و بخصوص اقدامات انجام شده درخصوص سامانه های نوین آبیاری و پروژه های تحقیقاتی سفارشی را به جلسه ارایه نمودند. ایشان 75 درصد پروژه های در دست اجرای موسسه را سفارشی ذکر نمودند. ایشان جمع­ بندی فعالیت­های گذشته موسسه و تدوین کتاب دهه دوم تلاش موسسه، تدوین و اجرای طرح­ها و پروژه­های تحقیقاتی فناور بنیان، تجاری­ سازی تحقیقات و انتقال فناوری، نظارت و ارزشیابی فعالیت های علمی و پژوهشی، تقویت ارتباط و تعامل با دستگاههای علمی و اجرایی دولتی و بخش­های خصوصی، تقویت تعامل و همکاری­های علمی با سازمان ها و مجامع علمی بین­المللی، برگزاری نشست ها و همایش علمی، ارتقای سطح علمی همکاران، تقویت فعالیت­های آموزشی و ترویجی، ارتقاء کیفی فعالیت های انتشاراتی به ویژه مجله علمی و پژوهشی موسسه و ارتقای جایگاه موسسه را از جمله اهداف برنامه های موسسه بیان نمودند.

در ادامه جلسه، مدیران ستادی سازمان ضمن تشکر از جناب آقای دکتر عباسی پیشنهادات و نقطه نظرات خود را برای ارتقای برنامه های موسسه ارایه نمودند.


۱۳۹۳/۱۲/۲۱
تعداد نمایش: ۸۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات