پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳  -  Thursday, March 28, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

هفدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
هفدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز یکشنبه 26 شهریور ماه 96 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.


در هفدهمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی وضعیت گزارش‌های معوقه به تفکیک بخش‌های تحقیقاتی بررسی و در خصوص برخی موارد که مدت طولانی به صورت معوقه بودند به استناد مصوبه کمیته مورخ 16 شهریور 95، تصمیم گیری نهایی شد.

در این جلسه همچنین، به منظور بهبود اثربخشی فعالیت های کمیته از قبیل بررسی گزارش های سالانه و بازدید از طرح/پروژه های در دست اجرا، بازنگری کاربرگ های نظارت و ارزشیابی مطرح و مقرر شد اعضای کمیته و روسای بخش های تحقیقاتی پیشنهادها و نظرات خود را به دبیر کمیته اعلام کنند.

در ادامه جلسه، گزارشی از بازدیدهای انجام شده با بیان مشکلات، نقاط قوت و ضعف موجود در محل بازدید (به ویژه بازدید از بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز فارس)، گزارش های سالانه ارزیابی شده و وضعیت آنها، روند بررسی پروپوزال های تحقیقاتی و وضعیت طرح/پروژه های در دست اجرا توسط اعضای کمیته (نمایندگان هر بخش) ارائه و در این خصوص بحث و تصمیم گیری شد. همچنین، گزارشی توسط روسای بخش های تحقیقاتی در خصوص تعداد پروژه های در دست اجرا به تفکیک ماهیت پروژه شامل بنیادی، مقدماتی، کاربردی قابل ترویج و کاربردی فناورانه به همراه تعداد افراد فاقد طرح/پروژه در دست اجرا ارائه و در مورد آنها بحث و تبادل نظر شد.  

در پایان جلسه مقرر شد بازدید گروهی از چند مرکز که تاکنون کمتر مورد بازدید نظارت و ارزشیابی قرار گرفته اند، در دستور کار کمیته قرار گیرد.



۱۳۹۶/۰۶/۲۷
تعداد نمایش: ۸۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات