جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه
دکتر نادر عباسی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز چهارشنبه مورخ 96/06/29 از بخش ها و آزمایشگاههای مختلف پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه بازدید نمودند.


طی این نشست که با مدیران پژوهشکده آقایان دکتر زینال زاده ریاست محترم پژوهشکده، دکتر حصاری مدیر محترم گروه مهندسی آب پژوهشکده و دکتر ناصر آق بنیانگذار پژوهشکده آرتمیا و آبزیان صورت گرفت، در خصوص همکاری علمی و فنی بین موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و پژوهشکده بحث و تبادل نظر به عمل آمد. آقای دکتر عباسی در این جلسه با بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از آمادگی این موسسه برای هرگونه همکاری های تخصصی خبر دادند. در ادامه مدیران پژوهشکده ضمن استقبال از موضوع همکاری، بر عقد تفاهم نامه همکاری های علمی تاکید نمودند و مقرر گردید این مهم در اسرع وقت پیگیری و به امضای طرفین برسد.

پس از این بازدید نشست صمیمانه دیگری نیز با حضور همکاران بخش فنی و مهندسی مرکز و اساتید گروه مهندسی آب و پژوهشکده مطالعات دریاچه ارومیه در محل دانشکده کشاورزی برگزار و در خصوص همکاری های علمی بین اساتید دانشکده کشاورزی، همکاران بخش فنی و مهندسی و پژوهشکده دریاچه ارومیه بحث و تبادل نظر به عمل آمد.

 
 
 
 
 


۱۳۹۶/۰۷/۰۱
تعداد نمایش: ۱۴۱
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات