پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

آخرین جلسه مشترک شورای اداری و تحقیقات در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد
آخرین جلسه شورای اداری و تحقیقات روز دوشنبه مورخ 93/12/25 با حضور اعضاء محترم شورای تحقیقات و اداری موسسه برگزار شد. آقای دکتر عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی جلسه را با نام و یاد خداوند متعال آغاز و به همکارانی که به تازگی قبول مسئولیت نموده خیر مقدم گفته و آرزوی توفیق آنها را از خداوند خواستار شدند.

آخرین جلسه شورای اداری و تحقیقات روز دوشنبه مورخ 93/12/25با حضور اعضاء محترم شورای تحقیقات و اداری موسسه برگزار شد. آقای دکتر عباسی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی جلسه را با نام و یاد خداوند متعال آغاز و به همکارانی که به تازگی قبول مسئولیت نموده خیر مقدم گفته و آرزوی توفیق آنها را از خداوند خواستار شدند.

در ادامه آقای دکتر شریف نسب رئیس بخش خدمات فنی و تحقیقاتی موسسه گزارشی از سایت موسسه و فعالیت های انجام شده را به جلسه ارائه نمودند آقای دکتر شریفی معاون پژوهشی موسسه درخصوص تکمیل اطلاعات خواسته شده در سامانه سمپات تاکید و یادآوری نمودند که همکاران تا پایان سالجاری مهلت تکمیل اطلاعات را در سامانه مذکور دارند. آقای دکتر اشرفی درخصوص میزان اعتبارات سال 93 و عملکرد اعتباری موسسه در سالجاری گزارشی را به جلسه ارائه و از روسای بخشها خواستند اجرای طرحهای درآمدزا را بیشتر اهمیت داده و به استقلال مالی بخش های موسسه اهمیت بیشتری بدهند. در ادامه آقای دکتر عباسی گزارش کاملی از عملکرد موسسه را به جلسه ارائه و رضایت­مندی خود را از همراهی همکاران و عملکرد همه واحدهای ذیربط اعلام نمودند. در ادامه به دو نفر از همکاران آقای امیر قاسمی به خاطر همکاری موثر در راه اندازی سایت موسسه و سرکار خانم ملیحه ادیبی به خاطر همکاری در بروز رسانی اطلاعات مجله در سایت مربوطه لوح تقدیر اهداء نمودند. در پایان پیشاپیش سال جدید را به همکاران تبریک گفته و از زحمات همه همکاران تشکر و قدردانی نمودند. جلسه با ذکر صلوات بر محمد (ص) و آل او خاتمه یافت.

 
 
 
 
 
 


۱۳۹۳/۱۲/۲۵
تعداد نمایش: ۱۳۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات