دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳  -  Monday, June 17, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید آقای دکتر فریبرز عباسی رییس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و هیات همراه از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان غربی (ارومیه)
آقای دکتر فریبرز عباسی ریاست موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به همراه آقای دکتر جواد باغانی رییس بخش تحقیقات آبیاری و زهکشی موسسه روز یکشنبه 23 اردیبهشت 97 از بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی بازدید نمودند.


در نشست عمومی این سفر که با حضور جناب آقای دکتر عباسعلی روانلو رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی و جناب آقای دکتر حسن محمودزاده، معاون پژوهشی مرکز و همکاران بخش تحقیقاتی فنی و مهندسی کشاورزی مرکز برگزار شد، ابتدا سرکار خانم دکتر شهین زمردی رییس بخش فنی و مهندسی آذربایجان غربی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و خوشامدگویی به مهمانان، گزارشی از فعالیت های پژوهشی بخش در سال 96 و برنامه های کاری تحقیقاتی و ترویجی آتی بخش را برای سال 1397 ارائه کردند.

در ادامه این سفر، نشست تخصصی با همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز صورت گرفت و همکاران بخش نیز گزارشی از روند پیشرفت طرح های تحقیقاتی و برنامه های آتی خود ارائه نمودند. سپس آقای دکتر عباسی، ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده توسط همکاران در جلسه، برنامه ها و سیاست های موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی را بیان نمودند. در ادامه ایشان و هیات همراه، نظرات خود را برای انجام هرچه بهتر طرح های پژوهشی بخش ارائه کردند.

در بخش نهایی سفر، جناب آقای دکتر عباسی و هیات همراه از طرح های در دست اجرای همکاران در محل مرکز و همچنین از پروژه "اثر آرایش کاشت‌های مختلف در آبیاری قطره‌ای نواری بر خصوصیات شیمیایی خاک، عملکرد و کارآیی مصرف آب آبیاری گندم" در ایستگاه تحقیقاتی ساعتلوی ارومیه بازدید نمودند.




۱۳۹۷/۰۲/۲۷
تعداد نمایش: ۲۶۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات