چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 8, 2024
جستجوی پیشرفته
بخش آبیاری
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

شرکت آقای دکتر عباسی ریاست محترم موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در اولین کنگره ملی آبیاری و زهکشی ایران
اولین کنگره ملی آبیاری و زهکشی در تاریخ 94/2/23 لغایت 94/2/24 در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور تعداد زیادی از محققیق و متخصصین آب کشور برگزار گردید.

اولین کنگره ملی آبیاری و زهکشی در تاریخ 94/2/23 لغایت 94/2/24 در دانشگاه فردوسی مشهد با حضور تعداد زیادی از محققیق و متخصصین آب کشور برگزار گردید. این کنگره شامل یازده همایش تخصصی با عناوین؛ همایش ملی آب سطحی، همایش ملی آب زیرزمینی، همایش ملی آب، جامعه و فرهنگ، همایش ملی آب، اقتصاد و توسعه، همایش ملی آب، آبیاری و بهره‌وری، همایش ملی آب، زهکشی و پایداری، همایش ملی آب و محیط زیست، همایش ملی آب و سازه‌های آبی، همایش ملی آب و فن‌آوری اطلاعات، همایش ملی آب و هواشناسی بود.

آقای دکتر عباسی رئیس همایش ملی آب و فناوری اطلاعات ضمن شرکت در این کنگره ملی، مقاله‌ای با عنوان " ارزیابی راندمانهای آبیاری در کشور (چالشها و فرصت­ها)" را در همایش تخصصی آب، آبیاری و بهره­ وری ارائه نمودند. این مقاله از سوی هیات عالی داوران بعنوان مقاله برتر کنگره انتخاب و معرفی گردید.  

ضمنا ایشان به موازات برگزاری کنگره، در تاریخ 94/2/24 با حضور در مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، در جلسه تخصصی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی شرکت و به بررسی مسائل مرتبط با اجرای طرحهای تحقیقاتی خاص و همچنین وضعیت ارتقای همکاران بخش پرداختند.

 


۱۳۹۴/۰۲/۲۸
تعداد نمایش: ۵۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'بخش آبیاری'

آمار مشاهده صفحات