جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, April 19, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و هیئت همراه از شرکت کشت و صنعت برکت
آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به اتفاق تعدادی از اعضاء کمیته امور فناوری و پژوهشگران بخش های تحقیقاتی ستاد مؤسسه و مرکز تحقیقات قزوین روز چهارشنبه مورخ 97/08/30 از شرکت کشت و صنعت برکت واقع در جاده قدیم آبیک به قزوین بازدید کردند.

در راستای سیاست­ ها و رویکردهای مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در جهت تعامل بیشتر با بخش های خصوصی و دولتی، آقای دکتر فریبرز عباسی رئیس مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به اتفاق تعدادی از اعضاء کمیته امور فناوری و پژوهشگران بخش های تحقیقاتی ستاد موسسه و مرکز تحقیقات قزوین روز چهارشنبه مورخ 97/08/30 از شرکت کشت و صنعت برکت دو و سه و نیز یک واحد دامداری مربوطه واقع در روستای حاجی تپه بازدید کردند.

در این بازدید، آقای دکتر مستشاری و دکتر گمرگچی از اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین نیز حضور داشتند. شرکت کشت و صنعت برکت، اولین و بزرگترین تولید کننده جوجه یک روزه تخمگذار و گوشتی و نژاد اجداد مرغ در کشور است. این شرکت، بخشی از اراضی خود را برای کشت گندم، جو، ذرت و یونجه اختصاص داده است. در این بازدید، آقایان مهندس برجسته، دکتر قربانیان و سایر اعضاء هیئت مدیره شرکت برکت، در خصوص برنامه های آتی شرکت شامل کشت های جدید و جایگزین، تأمین مکمل های غذایی برای دام، طیور و آبزیان، پرورش حشرات از جمله مگس سیاه سرباز ، اصلاح خاک برخی قطعات و اراضی شرکت و تغییر سیستم آبیاری آنها مطالبی را به عنوان درخواست های خود از موسسه ایراد کردند. آقای دکتر عباسی نیز ضمن معرفی بخش های تحقیقاتی مؤسسه، در خصوص موضوعات مورد اشاره مرتبط با زمینه تخصصی بخش های تحقیقاتی مؤسسه قول مساعدت و همکاری را دادند.
 
 
 
 


۱۳۹۷/۰۹/۰۳
تعداد نمایش: ۱۴۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات