دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

حضور موثر عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات آذربایجان غربی در جلسات ستاد احیا و پژوهشکده دریاچه ارومیه
در جلسه ای که روز پنج شنبه دوم اسفند ماه سال جاری با شرکت مسئولین محیط زیست و آقای دکتر تجریشی و همچنین اساتید پژوهشکده دریاچه ارومیه برگزار شد، آقای مهندس حیدر طایفه رضایی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز آذربایجان غربی به عنوان سخنران شرکت داشتند و گزارشی از فعالیت های بخش و مرکز تحقیقات کشاورزی در زمینه افزایش راندمان آبیاری و کاهش تبخیر در استان را ارایه نمودند.


بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز آذربایجان غربی در تمامی عرصه های مربوط به آب در استان فعالانه مشارکت دارند.این بخش در حال حاضر تکنیک های متعددی را در سایت های الگوی استان برای افزایش راندمان و کاهش تبخیر عملیاتی نموده است. همچنین محققین این بخش در حال تدوین راهکارها و ارایه تجارب خود در خصوص روش های موثر کاهش مصرف در زمینه های مختلف به ستاد احیای دریاچه و پژوهشکده دریاچه ارومیه هستند. پیش بینی می شود پایلوت های اجرایی و سایت های الگویی ناشی از این همکاری از سال 1398 ابعاد عملیاتی به خود گیرد و محققان این بخش بیش از پیش در این نقش خود را در عرصه ایفا کنند.



۱۳۹۷/۱۲/۰۶
تعداد نمایش: ۷۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات