دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها و روسای بخش های آبیاری تحت فشار و صنایع غذایی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان
معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها و روسای بخش های آبیاری تحت فشار و صنایع غذایی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان بازدید نمودند.


روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه سالجاری هیاتی متشکل از آقایان دکتر نادر عباسی معاون پژوهشی، فناوری و انتقال یافته، دکتر مهدی اکبری رئیس بخش ابیاری تحت فشار و مهندس رضا فامیل مومن رئیس بخش صنایع غذایی از بخش تحقیقات فنی و مهندسی و پروژه های در دست اجرای مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اسنان گلستان بازدید نمودند. در این بازدید ابتدا جلسه ای با آقای دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، معاونت پژوهشی و ریاست بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آن مرکز برگزار شد. در این جلسه ابتدا آقای فرجی ضمن خیر مقدم نکاتی در خصوص اهمیت بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و ارتباط و همکاری نزدیک و تنگاتنگ مرکز تحقیقات با سازمان جهاد کشاورزی پرداختند و با توجه به اینکه تعدادی از همکاران در بخش در شرف بازنشستگی هستند، لزرم اختصاص سهیمیه جذب اعضای هیات علمی جدید با گرایش های مختلف به آن مرکز یادآوری نمودند. سپس آقای دکتر عباسی به ارائه فعالیت های انجام شده توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی در رابطه با جذب اعضای هیات علمی جدید و همچنین همکاری لازم در خصوص تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز از طریق مختلف از جمله انتقال از سایر موسسات و دستگاه ها پرداختند. در ادامه بازدید ضمن برگزاری جلسه ای با حضور معاونت پژوهشی، فناوری و انتقال یافته های مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کلستان و کلیه همکاران بخش فنی و مهندسی مرکز، عملکرد و مسایل و مشکلات بخش مطرح شد. همچنین وضعیت پروژه های تحقیقاتی همکاران توسط آقای دکتر محمد زاده ارائه گردید و هر کدام از همکاران نیز نقطه نظرات خود را ارائه دادند. در ادامه، معاون محترم پژوهشی مرکز به عنوان جمع بندی، خواستار تقویت تجهیزات آزمایشگاهی تخصصی معیوب بخش توسط موسسه شدند تا محققان بتوانند با در دست داشتن ابزار مناسب به انجام تحقیقات لازم ادامه دهند. سپس هیئپات اعزامی موسسه از پروژه های مشترک ایران و سیمیت در ایستگاه تحقیقاتی گنبد کاوس و مناطق سیلزده شهرستان آق قلا بازدید بعمل آورند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


۱۳۹۸/۰۲/۱۱
تعداد نمایش: ۶۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات