یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Sunday, April 28, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید مجری مسئول طرح ملی "مستند سازی میزان ضایعات برداشت گندم توسط کمباین‌های کاه‌کوب در کشور" از کارگاه های ساخت قطعات و مونتاژ کمباین کاه کوب در شهرستان مرودشت استان فارس.
در تاریخ 98/06/11 آقایان دکتر محمدعلی رستمی مجری مسئول و مهندس علوی منش همکار طرح ملی مستند سازی میزان ضایعات برداشت گندم توسط کمباین‌های کاه‌کوب در کشور به اتفاق آقای مهندس شریفی کارشناس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کارگاه خم و برش سازنده قطعات کمباین کاه کوب و کارگاه مونتاژ این کمباین ها در شهرستان مرودشت استان فارس بازدید و از روند طراحی، ساخت و مونتاژ کمباین کاه کوب بازدید و به منظور بهبود فرآیند ساخت این کمباین ها با آقایان جعفری و اورنگی مدیران دو شرکت فعال در زمینه ساخت و مونتاژ قطعات کمباین کاه کوب به تبادل نظر پرداختند.

در تاریخ 98/06/11 آقایان دکتر محمدعلی رستمی مجری مسئول و مهندس علوی منش همکار طرح ملی مستند سازی میزان ضایعات برداشت گندم توسط کمباین‌های کاه‌کوب در کشور به اتفاق آقای مهندس شریفی کارشناس اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از کارگاه خم و برش سازنده قطعات کمباین کاه کوب و کارگاه مونتاژ این کمباین ها در شهرستان مرودشت استان فارس بازدید و از روند طراحی، ساخت و مونتاژ کمباین کاه کوب بازدید و به منظور بهبود فرآیند ساخت این کمباین ها با آقایان جعفری و اورنگی مدیران دو شرکت فعال در زمینه ساخت و مونتاژ قطعات کمباین کاه کوب به تبادل نظر پرداختند. در این بازدید آقایان جعفری و اورنگی در خصوص تغییر سیستم تولید برخی قطعات از حالت دستی به اتوماتیک با استفاده از دستگاههای CNC و برش لیزر گزارشی ارائه نمودند. مراحل ساخت و مونتاژ کلیه قطعات کمباین مورد بررسی قرار گرفته و در خصوص وضعیت فنی و عملیاتی کمباین های کاه کوب تبادل نظر شد. در این نشست، آقایان دکتر رستمی و مهندس شریفی و مهندس علوی منش پیشنهاداتی به منظور بهبود روند تولید و مونتاژ این کمباینها ارائه نموه و مقرر گردید همکاری های چند جانبه به منظور بهبود روند تولید و کاهش ضایعات کمباین ها ادامه یابد. پروژه ملی "مستند سازی میزان ضایعات برداشت گندم توسط کمباین‌های کاه‌کوب در کشور" به سفارش دفتر طرح گندم توسط موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و با همکاری مرکز توسعه مکانیزاسیون و مدیریت زراعت و اداره امور فناوری های مکانیزه سازمان های جهاد کشاورزی 9 استان اصفهان، فارس، لرستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی در حال اجرا می باشد و هدف از اجرای آن مستند سازی ضایعات برداشت گندم در کمباین های کاه کوب و ارائه راهکار کاهش ضایعات این کمباین ها می باشد.

 
 
 
 


۱۳۹۸/۰۶/۱۶
تعداد نمایش: ۵۰۴
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات