چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید معاون پژوهشی و انتقال یافته های تحقیقاتی و رئیس بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار از بخش تحقیقات فنی و مهندسی همدان
آقای دکتر نادر عباسی، معاون پژوهشی و انتقال یافته های تحقیقاتی مؤسسه به همراه آقای دکتر اکبری رئیس بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان همدان بازدید نموده و به بررسی چگونگی اجرای پروژه های در دست اجرای محققین بخش پرداختند.


در راستای بازدیدهای دوره ای مسئولین مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از بخش های تابعه و ارزیابی پروژه های در دست اجرا و مسائل جاری آنها، در مورخ 98/06/25 معاون پژوهشی و انتقال یافته های تحقیقاتی مؤسسه به اتفاق رئیس بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار از بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان همدان بازدید نمودند. در این بازدید همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی استان همدان با تشریح فعالیتهای شاخص خود در سال های قبل، پروژه ها و برنامه های در دست اجرای خود در سال 1398 را تشریح و مسائل و دیدگاه های خود را بیان نمودند. در این جلسه آقای دکتر عباسی ضمن تقدیر از فعالیت های اثرگذار و رشد بسیار خوب بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی همدان در شاخص های مورد نظردر سال های اخیر، سیاست های جاری و برنامه و اهداف مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی را بیان نمودند. در ادامه مجریان پروژه های تعیین آب مصرفی محصولات یونجه، سیب زمینی، گردو و هلو و شلیل مطالب خود را در خصوص روش اجرا و نتایج حاصله در این پروژه ها ارائه نموده و مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در ادامه گروه بازدید کننده به همراه اعضای هیئت علمی واحد آبیاری بخش از پروژه تحقیقاتی آبیاری قطره ای زیرسطحی محصول یونجه که به سفارش معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی که طی قراردی بین مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان همدان در دست اجرا می باشد، بازدید نمودند. در این بازدید ابتدا آقای دکتر علی قدمی فیروزآبادی در خصوص نحوه اجرا و نتایج حاصله توضیحاتی ارائه داد و در ادامه حاضرین در این بازدید سوالاتی را در خصوص مسائل فنی پروژه مطرح نموده و به بحث و بررسی مزایا و مسائل اینگونه پروژه ها پرداختند.


 

 
 
 
 
 
 


۱۳۹۸/۰۶/۲۶
تعداد نمایش: ۱۱۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات