دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, May 20, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بیست و هفتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
بیست و هفتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز یکشنبه 12 آبان 98 با حضور رییس و معاونین موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌های تحقیقاتی برگزار شد.

در بیست و هفتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه، پس از پیگیری مصوبات پیشین، وضعیت محققان فاقد پروژه موسسه طبق لیست ارسالی دفتر امور پژوهشی سازمان (شماره نامه 96357/222) بررسی و مقرر شد بخش های تحقیقاتی از همکارانی که مدت طولانیست فاقد پروژه مصوب هستند، پیگیری نمایند. همچنین مقرر شد مواردی که نیاز به اصلاح در لیست مذکور دارند و وضعیت جدید همکاران به سازمان اعلام شود.

در ادامه جلسه و در راستای نظارت بر وضعیت و کیفیت اجرای پروژه ‌های خاص و ویژه، گزارشی از وضعیت یک پروژه از بخش صنایع غذایی (آمایش صنایع تبدیلی و تکمیلی)؛ یک پروژه از بخش تحقیقات آبیاری و زهکشی (تعیین آب مصرفی گردو در کشور)؛ و دو پروژه از بخش تحقیقات آبیاری تحت فشار (آبیاری زیرسطحی سیب در ارومیه، و ساخت و ارزيابي سامانه التراسونيک براي شستشوي گرفتگي قطره چکان ها در سيستم هاي آبياري قطره اي)؛ توسط روسای بخش های تحقیقاتی مرتبط/نماینده آنها یا مجری مربوطه ارائه و در خصوص آنها بحث و تصمیم‌گیری شد. در خصوص پروژه بخش صنایع غذایی مقرر شد گزارش سالانه به تفکیک استان های مختلف تا دو ماه آتی برای بررسی به کمیته نظارت و ارزشیابی ارسال شود. در خصوص پروژه آبیاری زیرسطحی سیب در ارومیه نیز مقرر شد گزارشی از گرفتگی قطره چکان ها تهیه و در اسرع وقت به موسسه ارسال شود.

در این جلسه همچنین، وضعیت گزارش های نهایی معوقه موسسه بررسی و مقرر شد بخش های تحقیقاتی در خصوص مواردی که مدت طولانیست در وضعیت معوقه هستند، پیگیری و نتیجه را در جلسه آتی گزارش نمایند.

در پایان، اعضای کمیته گزارشی از تعداد گزارش ‌های سالانه ارزیابی‌شده و بازدیدهای انجام‌شده از جلسه پیش تاکنون ارائه کردند.



۱۳۹۸/۰۸/۱۳
تعداد نمایش: ۱۰۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات