جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳  -  Friday, March 29, 2024
جستجوی پیشرفته
مراکز تابعه
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید ریاست موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی
جناب آقای دکتر فریبرز عباسی ریاست محترم موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی روز دوشنبه مورخ 13 آبان ماه سال 1398 از بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی بازدید نمودند.


در نشست عمومی این سفر که با حضور جناب آقای دکتر عباسعلی روانلو رییس محترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی و معاونین پژوهشی و پشتیبانی مرکز و همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز برگزار شد، جناب آقای دکتر روانلو رییس مرکز ضمن خوشامدگویی و تشکر ویژه از حسن توجه جناب آقای دکتر عباسی، به بخش فنی و مهندسی و مرکز آذربایجان غربی، سیاست‌های مرکز را ارائه کردند. در ادامه از آزمایشگاه صنایع غذایی و سایر قسمت‌های بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی بازدید به عمل آمد.

در ادامه این سفر، در نشست تخصصی با همکاران بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز، ابتدا سرکار خانم دکتر شهین زمردی رییس بخش فنی و مهندسی آذربایجان غربی گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی بخش در سال 98 و برنامه کاری تحقیقاتی و ترویجی آتی بخش را برای سال 1399 ارائه کردند. در ادامه همکاران بخش نیز گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های تحقیقاتی خود ارائه کردند. سپس آقای دکتر عباسی، ضمن پاسخ به سوالات مطرح شده توسط همکاران در جلسه، برنامه‌ها و سیاست‌های موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی را بیان نمودند. در ادامه ایشان نظرات خود را برای انجام هرچه بهتر پروژه‌های پژوهشی بخش ارائه کردند.

در بخش نهایی سفر، جناب آقای دکتر عباسی به همراه اعضای بخش از مزرعه گندم با الگوی کشت روی پشته‌های بلند و عریض (رایزبد) در روستای گلمرز و آبیاری جویچه‌ای درختان هسته‌دار در روستای غفاربهی ارومیه بازدید نمودند.

 
 
 


۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تعداد نمایش: ۲۰۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'مراکز تابعه'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات