چهار شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 8, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

هشتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.
هشتمین جلسه کمیته نظارت و ارزشیابی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در تاریخ 94/05/26 با حضور رئیس و معاون پژوهشی موسسه، اعضای کمیته و روسای بخش‌ های تحقیقاتی برگزار شد.

در این جلسه، گزارشی از فعالیت ­ها و پیگیری ­های انجام­ شده در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح ­ها و پروژه ­های تحقیقاتی شامل بازدید های انجام­ شده و گزارش ­های پیشرفت و سالانه ارزیابی شده، بررسی روند پروپوزال ‌های تحقیقاتی و موارد نیازمند پیگیری، و بررسی طرح­ های در دست اجرا و موارد نیازمند بازدید، توسط اعضای کمیته ارائه شد.

همچنین روسای بخش ‌های تحقیقاتی گزارشی از تعداد پروژه ‌های تحقیقاتی در دست اجرای بخش، تعداد دانشجویان و وضعیت ماموریت آنها، تعداد همکاران فاقد پروژه، تعداد گزارش ‌های معوقه بخش و زمان تعویق آنها، تعداد گزارش ‌های نهایی در دست بررسی بخش، همچنین نظارت و ارزشیابی انجام ‌شده از طرح‌ ها و پروژه‌ های ستادی ارائه نمودند.

در پایان جلسه، آقای دکتر فریبرز عباسی، رییس موسسه، تاکید کردند که برنامه ‌ریزی برای بازدید های نظارت و ارزشیابی از طرح‌ ها و پروژه ‌های تحقیقاتی استانی توسط اعضای کمیته و روسای بخش ‌های تحقیقاتی بر اساس ضرورت و ترجیحاً به صورت گروهی انجام شود تا ضمن کاهش هزینه ‌های بازدید و صرفه ‌جویی، اهداف موسسه در خصوص نظارت و ارزشیابی طرح‌ ها و پروژه ‌های تحقیقاتی در راستای ارتقای کیفیت پژوهشی نیز محقق شود. ایشان در همین راستا خواستار توجه بیشتر به بازدید های نظارتی در خصوص طرح‌ ها و پروژه ‌های تحقیقاتی همکاران ستادی شدند. در پایان نیز ضمن تاکید بر اینکه مدارک ترفیع افراد دارای گزارش معوقه، فاقد طرح در دست اجرا و افرادی که مدت زمان زیادی گزارش آنها در وضعیت ثبت موقت بوده و نسبت به اعمال اصلاحات و تحویل نسخه نهایی گزارش اقدام نکرده‌اند، بررسی نخواهد شد؛ خواستار تهیه و ارائه لیست این افراد توسط روسای بخش‌های تحقیقاتی شدند تا در خصوص آنها تصمیم‌گیری شود.


۱۳۹۴/۰۶/۰۳
تعداد نمایش: ۸۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات