پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, May 2, 2024
جستجوی پیشرفته
همدان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید اعضای محترم هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر از پروژه آبیاری زیر سطحی یونجه در ایستگاه اکباتان واقع در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی همدان
اعضای محترم هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر از پروژه آبیاری زیر سطحی یونجه در ایستگاه اکباتان واقع در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی همدان، بازدید نمودند.


روز دوشنبه، 26 خرداد ماه سال جاری، اعضای محترم هیات علمی موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور از پروژه تحقیقاتی با عنوان "مقایسه فنی و اقتصادی آبیاری زیر سطحی یونجه با آبیاری بارانی" بازدید به عمل آوردند. ابتدا آقای دکتر قدمی فیروزآبادی محقق بخش تحقیقات فنی و مهندسی، توضیحاتی در ارتباط با مزایا و معایب آبیاری زیر سطحی یونجه و نتایج اجرای پروژه در سال اول انجام پژوهش دادند. سپس آقایان دکتر ماهرخ (رئیس بخش ذرت و گیاهان علوفه ای موسسه تحقیقات اصلاح و تهیه نهال و بذر)، دکتر مقدم و دکتر مفیدیان با طرح سوالاتی با مجری مسئول پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند. در پایان محققین موسسه تحقیقات نهال و بذر ضمن اعلام رضایتمندی از وضعیت انجام پروژه و تقدیر از آقای دکتر قدمی فیروزآبادی، خواستار همکاری در انجام این پروژه و پروژه ­های تکمیلی در این ارتباط شدند.




۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تعداد نمایش: ۸۱
مشاهده اخبار گروه خبری 'همدان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات