جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
خوزستان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه هماهنگی بررسی زمینه‌های همکاری پژوهشی مشترک با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان برگزار شد.
پیرو تفاهم‌نامه با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، جلسه‌ای با موضوع بررسی زمینه‌های پژوهشی مشترک با این شرکت و شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان در روز یکشنبه مورخ 01/04/1399 در دفتر معاونت تحقیقات کاربردی شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان برگزار گردید.


در این جلسه که با حضور آقای دکتر گیلانی، رئیس مرکز به همراه معاون پژوهشی و فناوری مرکز و اعضای هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی و مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، معاون تحقیقات و کارشناسان این شرکت برگزار شد، کلیات مورد نیاز و اهداف شرکت نیشکر به منظور مدیریت زه‌آب و حرکت به سمت رسیدن به تولید اقتصادی و پایدار با استفاده از زه‌آب مزارع نیشکر بررسی شد و زمینه‌های همکاری تحقیقی-ترویجی مرکز با کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مورد ارزیابی قرار گرفت. در انتهای جلسه ضمن تاکید بر توجه ویژه به مطالعات و بررسی‌های زیست‌محیطی و کشاورزی پایدار مقرر گردید مطالعات پژوهشی با اهداف ترویجی جهت بازچرخانی زه‌آب با هدف تجهیز 30 هزار هکتار از اراضی غرب شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان تعریف و اجرا شود.

 


۱۳۹۹/۰۴/۰۲
تعداد نمایش: ۱۵۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'خوزستان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات