شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, May 4, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

جلسه مشترک موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزار شد.
جلسه مشترک موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و با حضور شرکت های کشت و صنعت و دامپروری مغان و پارس از استان اردبیل به منظور همکاری مشترک در تاریخ 99/6/31 در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی برگزار شد.

 

این جلسه با دعوت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و با کوشش آقای دکتر شریفی از اعضای هئیت علمی موسسه صورت گرفت. جناب آقای دکتر دهقانی رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در ابتدا به معرفی معاونین خود و همچنین روسای بخش های تحقیقاتی موسسه پرداختند و در مقابل نیز جناب آقای دکتر نیک شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز به معرفی سایر مدعوین از استان اردبیل که به ترتیب شامل آقایان مهندس محمدزاده و مهندس گلچین مدیر عاملان شرکت های کشت و صنعت و دامپروری پارس و مغان و همچنین دکتر کربلایی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان اردبیل، دکتر اخوان معاون مرکز تحقیقات و  رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندس کشاورزی استان اردبیل و در نهایت آقای مهندس زندی رئیس اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل پرداختند.

در ادامه آقای دکتر دهقانی با اشاره به تاریخچه مختصر  نسبت به معرفی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی در خصوص فعالیت ها و دستاوردهای آن از ابتدای تاسیس تا کنون پرداخت. همچنین وی در ادامه درباره برنامه های آتی، چشم انداز 10 ساله موسسه (1399 - 1410 )، ماموریت ها و استراتژی های این چشم انداز در قالب پاورپویت توضیح دادند و در نهایت پیشنهاداتی برای همکاری مشترک از جانب ایشان ارائه شد.

در مقابل آقای دکتر نیک شاد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ضمن ابراز اشتیاق برای همکاری مشترک و همچنین ارتقای سطح فعالیت های استان در جهت کسب موفقیت های بیشتر، نسبت به ارائه فعالیت های سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل به صورت مختصر پرداختند و ضمن اشاره به اینکه فعالیت های مذکور با همراهی و همکاری مستمر مرکز تحقیقات کشاورزی استان اردبیل و شرکت های کشت و صنعت و دامپروری پارس و مغان میسر شده است، ایشان نیز با در نظر گرفتن  پیشنهادات ارائه شده از طرف موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی پیشنهادات و راهکارهای خود را نیز مطرح کردند. جلسه با تبادل نظر و پیشنهادات سایر اعضا ادامه یافت و در نهایت به نتایج مفیدی دست یافتند که بصورت مکتوب در دستور کار آتی هر دو طرف مذاکره قرار گرفت. 


 


 
 


۱۳۹۹/۰۶/۳۱
تعداد نمایش: ۱۶۲
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات