جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان غربی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

کارگاه آموزش کالیبراسیون خطی کارها در قالب طرح یاوران تولید کشت پاییزه توسط کارشناس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی برگزار شد
کارشناس ارشد ماشین‌های کشاورزی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی آذربایجان غربی در طرح یاوران تولید، در کشت پاییزه، تنظیمات و کالیبراسیون خطی کارهای غلات را آموزش دادند.

در روز چهار شنبه مورخ 16مهر ماه 99 آقای مهندس اروج اسکندری آذر کارشناس ارشد ماشین های کشاورزی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکزتحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی کشاورزی آذربایجان غربی در طرح یاوران تولید جهت کالیبراسیون دستگاه کاشت گندم آبی و بررسی مسایل و مشکلات فنی کشاورزان در مرکز خدمات جهاد کشاورزی لاجان شهرستان پیرانشهر حضور یافتند. در این کارگاه آموزشی که با حضور رییس مرکز خدمات، مسئول ترویج شهرستان پیرانشهر، کارشناسان پهنه و حدود 20 نفر از کشاورزان پیشرو و مددکاران منطقه برگزارشد، آقای مهندس  اسکندری آذر ابتدا در مورد قسمت‌های مختلف خطی کار و نحوه تنظیمات عمق، عرض و تنظیم میزان ریزش بذر (کالیبراسیون خطی کار) صحبت مرده و به تفاوت روش‌های کالیبراسیون ایستا و مزرعه ای اشاره نمودند. سپس تراکتور و سیستم هیدرولیک آن را توضیح داده و در نهایت عملاً یک دستگاه خطی کار توام سیادت را برای میزان ریزش بذر 200، 230، 250 و 300 کیلوگرم در هکتار تنظیم و کالیبره کردند. در خاتمه به سوالات مختلف کشاورزان و کارشناسان پاسخ داده شد.
 
 
 


۱۳۹۹/۰۷/۲۵
تعداد نمایش: ۱۳۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان غربی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات