چهار شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, May 15, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشست مشترک موسسه تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی با دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد وکشاورزی در زمینه همکاریهای مشترک واستفاده بهینه از توانمندیهای موسسه در حفاظت از محیط زیست وارتقا سلامت غذا
روز سه شنبه 4 آذر ماه، نشست مشترکی با حضور نمایندگان موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی با دفتر محیط زیست و سلامت غذا در وزارت جهاد کشاورزی با هدف همکاری‌ های مشترک برگزار شد.

در این نشست که در دفتر محیط زیست و سلامت غذا وزارت جهاد کشاورزی با حضور آقای دکتر رفیعی پور مدیر کل دفتر و آقای مهندس کریمی معاون دفتر برگزار شد، آقای دکتر حسین دهقانی‌سانیج، خانم دکتر بهاره جمشیدی، آقای دکتر بهمن یارقلی و خانم دکتر هما بهمدی به نمایندگی از موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی تشکیل گردید نمایندگان حاضر از موسسه تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی ضمن معرفی موسسه و بخش‌های تحقیقاتی و فعالیت ها موسسه در راستای مسایل مرتبط با آن دفتر، به ارائه زمینه‌های همکاری مشترک و توانمندی‌های موسسه پرداختند. در این جلسه که با استقبال و ابراز تمایل آقای دکتر رفیعی پور برای همکاری های مشترک همراه بود، در خصوص نحوه و اولویت های همکاری بحث و تبادل نظر شد. بر همین اساس مقرر شد اولویت های پیشنهادی برای این همکاری در اسرع وقت از سوی دفتر محیط زیست وسلامت غذای وزارت جهاد وکشاورزی به موسسه ارسال شودتا همکاران علمی در موسسه ضمن بررسی موارد راهکارهای خود را ارائه نمایند . آقای دکتر دهقانی سانیج نیز بهنمایندگی از موسسه تحقیقات فنی ومهندسی ضمن ارائه توانمندیهای این موسسه در عرصه محیط زیست وسلامت غذا در کشور  همکاری مشترک در خصوص اولویت هایی که در راستای یک برنامه مشخص و هدفمند برای حل چالش های اساسی در حوزه محیط زیست و سلامت غذا باشدرا خواستار شد و در این خصوص ، اعلام آمادگی کامل کردند .



۱۳۹۹/۰۹/۰۷
تعداد نمایش: ۶۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات