جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Friday, May 3, 2024
جستجوی پیشرفته
سمنان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری کارگاه آموزشی " قوانین و دستورالعمل های آب در ایران"توسط بخش تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی استان سمنان برگزار می گردد.
برگزاری کارگاه آموزشی " قوانین و دستورالعمل های آب در ایران"توسط بخش تحقیقات فنی ومهندسی کشاورزی استان سمنان برگزار می گردد.

 وبینار آموزشی " آشنایی با دستورالعمل ها و قوانین آب در ایران" به مدت 4 هفته توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان سمنان (شاهرود) برگزار می گردد. این دوره آموزشی از 12 آذر ماه سال جاری (1399) با شرکت 75  فراگیر آغاز شد و تا سه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت. زمان برگزاری این دوره آموزشی چهارشنبه هر هفته ساعت 30/8 آغاز و تا ساعت 30/11 هر روز ادامه دارد. در این دوره آقای دکتر سید حسن موسوی فضل به موضوعات اهمیت آب، نگاهی به وضعیت آب در ایران و استان سمنان، وضعیت مصرف آب در محصولات زراعی و باغی استان، آب و آبیاری در ایران باستان، آب در حقوق مدنی و اسلامی، چگونگی پیدایش قانون و مقررات آب در ایران، قانونگذاری آب در ایران، سیری بر قوانین آب در ایران از قدیم تاکنون، قانون آب و نحوه ملی شدن آب و قانونگذاری آب در ایران پس از انقلاب، خواهند پرداخت. 





۱۳۹۹/۰۹/۱۸
تعداد نمایش: ۶۷
مشاهده اخبار گروه خبری 'سمنان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات