شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, May 4, 2024
جستجوی پیشرفته
عمومی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری و مقام شامخ پژوهشگر در موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی
موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به مناسـبت گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری سال 1399 برای نخستین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه مجازی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و انتشاراتی همکاران خود و برگزاری سه وبینار آموزشی به همین مناسبت کرد.

موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی به مناسـبت گرامی داشت هفته پژوهش و فناوری سال 1399 و به منظور ارج نهادن به مقام شامـخ پژوهشـگران خسـتگی ناپـذیر و متعهد خود، و قدردانی از تلاش های ارزشمند این عزیزان، برای نخستین بار نمایشگاهی مجازی برای ارائه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی، فناورانه و انتشاراتی همکاران خود با امکان بازدید عموم از طریق سایت موسسه و از تاریخ 99/09/22 برگزار کرد که مورد استقبال بازدیدکنندگان به ویژه پژوهشگران حوزه مهندسی کشاورزی قرار گرفت.

موسـسه همچنین به منظور بزرگـداشت این هفته، 3 وبینار آموزشی بـا عنـاوین زیر را برای اعضـای هیـات علمی و محققان خود برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی همراه بود و بر این اساس موسسه برنامه ریزی برای برگزاری دوره های تکمیلی تر در این خصوص را در دستور کار خود قرار داد.

1-     آشنایی با فرایندهای ارزیابی و حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق در تاریخ 99/09/26 (با مشارکت شرکت نیک پندار شریف و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)

2-     آشنایی با فرایند تولید رسانه های دیداری و شنیداری در تاریخ 99/09/29

3-     اخلاق داوری تخصصی در متون علمی در تاریخ 99/10/02

 
 


۱۳۹۹/۱۰/۰۶
تعداد نمایش: ۹۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'عمومی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات