دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
گیلان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

برگزاری وبینار آموزشی «روش های نوین آبیاری و راهکارهای ارتقا بهره وری آب» توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان
با همکاری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گیلان و تعاون روستایی استان وبینار آموزشی «روش های نوین آبیاری و راهکارهای ارتقا بهره وری آب» برگزار شد.

در راستای همکاری‌های آموزشی بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی و تعاون روستایی استان با هدف مهارت افزایی مدیران عامل شبکه تعاونی های تحت پوشش تعاون روستایی، دوره روش های نوین آبیاری و راهکارهای ارتقا بهره وری آب برگزار گردید. این دوره آموزشی در تاریخ 5 و 6 بهمن ماه سال جاری برگزار شد. ارایه مطالب در این دوره بر عهده خانم دکتر شاهین رخسار عضو هیات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی بود. در این دوره آموزشی ضمن معرفی سامانههای آبیاری تحت فشار نظیر آبیاری قطره ای و بارانی، نحوه کارکرد و نگهداری و مدیریت این سامانه ها نیز به فراگیران توضیح داده شد. همچنین در این دوره آموزشی به مفاهیم جدید بهره وری مصرف آب نظیر آب مجازی و تاثیر آن بر ارتقای بهره وری مصرف آب نیز اشاره شد. لازم به ذکر است در پایان دوره برای فراگیران گواهینامه‌های معتبر آموزشی صادر می گردد.

 
 




۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تعداد نمایش: ۱۲۹
مشاهده اخبار گروه خبری 'گیلان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات