پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
ماشینهای کشاورزی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

انتشار نشریه فنی "شناخت روش‌های مکانیزه و پیشرفته سورتینگ پیاز زعفران"
نشریه فنی "شناخت روش‌های مکانیزه و پیشرفته سورتینگ پیاز زعفران" به نگارش خانم دکتر بهاره جمشیدی و آقایان دکتر محمدحسین سعیدی‌راد، دکتر سعید ظریف‌نشاط و دکتر فرزاد آزادشهرکی اعضاء هیات علمی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی و بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، توسط کمیته انتشارات موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد.

سورتینگ پیاز زعفران به ویژه از نظر اندازه، با هدف انتخاب و کاشت پیازهای درشت و افزایش عملکرد زعفران بسیار با اهمیت است. مکانیزه کردن این عملیات، نقش موثری در کاهش زمان و هزینه سورتینگ، حفظ کیفیت و افزایش دقت در جداسازی پیازها دارد.

نشریه فنی "شناخت روش‌های مکانیزه و پیشرفته سورتینگ پیاز زعفران" با هدف معرفی روش‌های مکانیزه و پیشرفته برای سورتینگ پیاز زعفران و آگاه‌سازی بهره‌برداران از مزایا و معایب هر یک از این روش‌ها برای انتخاب مناسب‌ترین روش تهیه شده است. مخاطبان این نشریه، سازندگان و تولیدکنندگان ماشین‌های سورتینگ زعفران، زعفران‌کاران پیشرو، و کارشناسان پهنه هستند.

نشریه فنی "شناخت روش‌های مکانیزه و پیشرفته سورتینگ پیاز زعفران" با شماره 59498، تاریخ 12 اردیبهشت 1400 در مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ثبت شده است. فایل نشریه از بخش انتشارات الکترونیکی سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، همچنین تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی قابل دریافت است. 

 
 
 


۱۴۰۰/۰۲/۲۸
تعداد نمایش: ۱۲۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'ماشینهای کشاورزی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات