پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Thursday, April 25, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان شرقی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

بازدید نظارت و ارزشیابی بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی و تجلیل از دکتر ابوالفضل ناصری انجام شد.
بازدید از مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی، جلسه نظارت و ارزشیابی بخش تحقیقات فنی و مهندسی و تجلیل از خدمات جناب آقای دکتر ابوالفضل ناصری در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در تاریخ 12 و 13 خرداد 1400 انجام شد.

دکتر حسین دهقانی سانیج، دکتر بهاره جمشیدی و دکتر سید مجید میر لطیفی در این جلسه شرکت کردند. این جلسه با حضور دکتر احمد بایبوردی رئیس مرکز، دکتر علیرضا توسلی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های مرکز، رئیس و محققان بخش فنی و مهندسی در اتاق جلسه مرکز خسروشاه برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر احمد بایبوردی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از حضور همکاران موسسه تحقیقات فنی و مهندسی  در مرکز حضور آنها را قوت قلبی برای مجموعه فنی و مهندسی مرکز دانست و گفت : بخش فنی و مهندسی مرکز یکی از بخش های پر ستاره و قوی مرکز می باشد و ما به جهت تقویت هر چه بیشتر بخش فنی و مهندسی با بخش خصوصی قراردادی منعقد نموده ایم جهت راه اندازی سوله ای که همکاران کارهای تحقیقاتی را آنجا انجام دهند و نیاز نباشد همکار حهت تحقیق به بخش صنعت در بیرون از مرکز برود تا انشاالله نتایج تحقیقات به دست بهره بردار برسد.

سپس رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی به انتظارات وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تحقیقات از موسسه اشاره کرد و گفت رویکرد موسسه تمرکز بر فعالیت های فناورانه است و اینکه در بحث های فناوری، صنایع غذایی و گلخانه باید بیشتر ورود کنیم و اینکه خروجی های فنی و مهندسی وارد صنعت و کشاورزی شده و خلاء ها را پوشش دهد. 

ایشان خاطر نشان ساخت: اگر کار فناورانه انجام می دهیم باید به نتایج آن خوب فکر کنیم .در حال حاضر سازمان تحقیقات 29 برنامه کلان را معرفی نموده است که باید مسیر حرکت ما طوری باشد که آن 29 برنامه را پوشش دهیم.

وی افزود: بحث اصلی کشور ما موضوع آب است و هر کاری که انجام می دهیم باید ردپایی از بحث آب در آن دیده شود. موسسه برای 10 محصول پر آب کشور خروجی های فنی و مهندسی از بخش های مختلف را در دست بررسی و تدوین دارد و درخواست کردند همکاران بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی در این مسیر همکاری و همراهی لازم را داشته باشند.

رئیس موسسه تحقیقات فنی و مهندسی در پایان به هدف برگزاری جلسه اشاره کرد و گفت: هدف انتقال رویکردهای موسسه به همکاران می باشد که امیدوارم با تعامل و همکاری بیشتر با یکدیگر مخصوصا با بخش اجرا قدمهای موثرتری برداریم.

در پایان نشست جناب آقای دکتر دهقانی سانیج و سرکار خانم دکتر جمشیدی به نمایندگی از ستاد موسسه، و همچنین جناب آقایان دکتر احمد بایبوردی رئیس مرکز و دکتر علیرضا توسلی معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های مرکز از زحمات دکتر ابوالفضل ناصری با بیاناتی و اهداء لوح سپاس از طرف موسسه قدردانی کردند. همچنین به مهندس رامین نیکانفر به عنوان سرپرست جدید بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز لوح سپاسی از طرف موسسه اهدا شد.

سپس جلسه نظارت و ارزشیابی برگزار و بعد از آن نیز از اجرای پروژه های پژوهشی در استان بازدید بعمل آمد. 

 

روابط عمومی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی

 
 
 
 
 
  
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۱۵
تعداد نمایش: ۲۶۰
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان شرقی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات