چهار شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Wednesday, April 24, 2024
جستجوی پیشرفته
قزوین
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

نشریه فنی "آشنایی با کاربرد انرژی خورشیدی در سامانه‌های پمپاژ آب کشاورزی" منتشر شد.
نشریه فنی "آشنایی با کاربرد انرژی خورشیدی در سامانه‌های پمپاژ آب کشاورزی" به نگارش آقایان دکتر افشین یوسف گمرکچی و دکتر جواد باغانی اعضاء هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین و موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، توسط کمیته انتشارات موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی منتشر شد.

نشریه فنی "آشنایی با کاربرد انرژی خورشیدی در سامانه­‌های پمپاژ آب کشاورزی" با هدف آشنایی با مزایای استفاده از انرژی خورشیدی در ایستگاه­‌های پمپاژ آب کشاورزی، محدودیت­‌های اجرایی کاربرد انرژی خورشیدی در سامانه‌­های پمپاژ آب کشاورزی، تجهیزات مورد نیاز برای راه‌­اندازی، نگهداری و بهره‌­برداری سامانه­‌های پمپاژ آب کشاورزی با استفاده از انرژی خورشیدی و الزامات بهره‌­برداری صحیح از سامانه­‌های انرژی خورشیدی تهیه شده است. مخاطبان این نشریه کارشناسان، مروجان، مهندسان ناظر و کشاورزان پیشرو و کارشناسان پهنه هستند.

نشریه فنی "آشنایی با کاربرد انرژی خورشیدی در سامانه‌­های پمپاژ آب کشاورزی" با شماره ثبت 59651، تاریخ 10 خرداد 1400 در مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع‌رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ثبت شده است. فایل نشریه از بخش انتشارات الکترونیکی سایت موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی، همچنین تالار ترویج دانش و فنون کشاورزی قابل دریافت است. 

 
 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۲۶
تعداد نمایش: ۷۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'قزوین'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات