شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
آذربایجان غربی
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

رئیس گروه فنی و مهندسی دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از ایستگاه‌های تحقیقاتی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی بازدید نمود.
آقای دکتر هومن شریف نسب رئیس گروه فنی و مهندسی دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، از تاریخ 25 لغایت 27 خرداد ماه برای بازدید و بررسی وضعیت تملک و دارائی‌ها، هزینه کرد سال 1399 و نیازهای سال جاری و بررسی وضعیت ماشین آلات کشاورزی ستاد مرکز و ایستگاه‌های تابعه در استان آذربایجان غربی مستقر بودند.

در این بازدید ابتدا، جلسه‌ای در محل بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تشکیل و ریاست محترم مرکز آذربایجان غربی ضمن عرض خوش آمدگویی به آقای دکتر شریف نسب و قدردانی از زحمات همکاران بخش، اشارهای بر خلاصه‌ای از عملکرد، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و دستاوردهای پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی داشته و برنامه‌های آتی مرکز در خصوص محوریت درآمدزایی ایستگاه‏های تحقیقات کشاورزی را تشریح نمودند.

سپس آقای دکتر شریف نسب از ایستگاه‌های تحقیقات کشاورزی خوی، کهریز (شهید نخجوانی)، ساعتلو و پردیس میاندوآب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی بازدید نمودند. در این بازدید که با حضور روسا و کارشناسان ایستگاه‌های کشاورزی تابعه انجام گرفت، دکتر شریف نسب بر سیاست‌ها و رویکردهای سازمان درخصوص خرید، تعمیر و نگهداری ماشین آلات و ادوات کشاورزی اشاره نموده و تمرکز بر روی اولویتهای اصلی و مورد نیاز زیرساخت‌های تحقیقاتی استانی در راستای حل مشکلات کشاورزی استان را مورد تاکید قرار دادند.

در ادامه دکتر شریف نسب سیاست‌های دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان در راستای ارتقا شاخصهای فنی و مهندسی را یادآوری نموده و برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای افزایش کمیت و کیفت محصولات کشاورزی را از طریق سرویس و نگهداری به موقع ماشین‌ها و ادوات کشاورزی خواستار شدند. ایشان در این بازدید از سیاست دفتر خدمات فنی و پشتیبانی در خصوص عدم نگهداری ادوات بلااستفاده و تهاتر با سایر مراکز در راستا صرفه جویی در هزینه‌ها را خواستار شدند. در انتهای مقرر گردید لیست ادوات و ماشین آلات مازاد و نیز ادوات و ماشین آلات مورد نیاز مرکز جهت تهاتر با سایر مراکز تحقیقاتی استخراج و به دفتر خدمات فنی و پشتیبانی سازمان اعلام گردد. 

 
  
 
 
 
 
 


۱۴۰۰/۰۳/۲۹
تعداد نمایش: ۹۵
مشاهده اخبار گروه خبری 'آذربایجان غربی'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات