دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
اردبیل
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری برگزار و از پژوهشگران و فناوران برتر بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تجلیل شد.
در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری به تاریخ 17 آذر ماه 1400 از پژوهشگران و فناوران برتر بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل این مراسم با حضور دکتر حامد عاملی استاندار اردبیل، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل، روسای دانشگاه‌ها، رئیس پارک علم و فناوری استان، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و پژوهشگران و محققان روز چهارشنبه 17 آذرماه 1400 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

دکتر عاملی در بیستمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل لازمه حرکت، توسعه و پیشرفت را توجه به حوزه پژوهشی و فناوری اعلام و اظهار کرد: تولید باید بر مبنای دانش بنیان انجام شود و ما از مجموعه‌های دانش بنیان حمایت می‌کنیم.

در پایان از پژوهشگران و فناوران برتر استان اردبیل تجلیل شد که در بین پژوهشگران مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی، از  آقای دکتر کرامت اخوان  رئیس بخش  و معان پژوهش و فناوری  مرکز به عنوان فناور برتر  و اقای  دکتر جبرائیل تقی نژاد  عضو هیات علمی  بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز  اردبیل  به عنوان پژوهشگر برتر با اهدا لوح تجلیل شد.

 
 
 
 
 
  
 
 


۱۴۰۰/۰۹/۲۰
تعداد نمایش: ۷۶
مشاهده اخبار گروه خبری 'اردبیل'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات