دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Monday, April 29, 2024
جستجوی پیشرفته
اردبیل
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

آقای دکتر جبرائیل تقی‌نژاد بعنوان رئیس بخش فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل طی حکمی از سوی دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز، دکتر جبرائیل تقی نژاد به سمت رئیس بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز منصوب شد.

در جلسه‌ای که با حضور دکتر کمال شهبازی رئیس مرکز، معاونان مرکز، روسای بخش‌های تحقیقاتی و ستادی و همکاران بخش فنی و مهندسی، روز چهارشنبه 19 مردادماه 1401  تشکیل شد. مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی اردبیل برگزار گردید .

در این جلسه رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه موجودیت مرکز در حوزه‌های تخصصی با بخش‌های تحقیقاتی تعریف شده است، اظهار داشت: بخش‌های تحقیقاتی در دیسیپلین‌های مختلف جزو ارکان اصلی هر مرکز محسوب می‌شوند. دکتر کمال شهبازی مطالبی در خصوص اهمیت مسایل حوزه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی  و ضرورت همکاری بین بخش‌های تحقیقاتی را یادآور شد و بر اجرای پروژه‌های مشترک در راستای هم افزایی بیشتر تأکید کرد. وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر تقی نژاد در پست جدید از رئیس پیشین، دکتر کرامت اخوان تقدیر و تشکر کرد. در ادامه نیز آقای دکتر اخوان گزارش مختصری از عملکرد بخش طی سال های اخیر ارایه و آقای دکتر تقی نژاد رئوس برخی از برنامه های آتی خود را ارایه نمودند.


 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۵/۲۶
تعداد نمایش: ۱۱۸
مشاهده اخبار گروه خبری 'اردبیل'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات