شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Saturday, April 20, 2024
جستجوی پیشرفته
اردبیل
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

دوره آموزشی «آشنایی با پهپادها و کاربری آن‌ها در بخش کشاورزی» توسط بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل دوره آموزشی حضوری با عنوان «آشنایی با پهپادها و کاربری آنها در بخش کشاورزی» توسط آقای دکتر ضرغام فاضل نیاری عضو هیأت علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل (مغان) از تاریخ 23 لغایت 25 آبان ماه 1401 برگزار شد.

این دوره با هماهنگی و برنامه‌ریزی اداره آموزش کارکنان معاونت آموزشی مرکز و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، ویژه کارشناسان مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی و مدیریت‌های جهاد کشاورزی استان اردبیل و  با حضور 36 نفر به مدت سه روز از تاریخ 23 لغایت 25 آبان ماه 1401 در سالن اجتماعات پردیس آموزش کشاورزی اردبیل  اجرا و برگزار شد. مدرس دوره آقای دکتر ضرغام فاضل نیاری، عضو هیأت علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی مرکز بودند که مطالب خود را در خصوص معرفی و کاربردهای مختلف پهپادها، مبانی پرواز و کنترل، اجزای اصلی و الکترونیکی، انواع حسگرهای بکار رفته در پهپاد، کاربردهای متنوع پهپاد در کشاورزی، اصول محلول پاشی و کالیبراسیون پهپاد محلول پاش را در قالب شش جلسه ارائه کردند. همچنین برای آشنایی بیشتر کارشناسان حوزه مکانیزاسیون استان با اصول کار با پهپاد کشاورزی یک جلسه عملی محلول پاشی با پهپاد در محوطه پردیس آموزش کشاورزی اردبیل اجرا شد. پس از ثبت پایان دوره در سامانه آموزش کارکنان، گواهینامه‌های شرکت‌کنندگان قابل دریافت است.

 
 
 
 
 
 
 


۱۴۰۱/۰۸/۲۸
تعداد نمایش: ۱۲۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'اردبیل'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات