یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳  -  Sunday, April 28, 2024
جستجوی پیشرفته
گلستان
 عبارت *      جستجوی پیشرفته

پژوهشگر برتر استان گلستان انتخاب شد.
دکتر علیرضا کیانی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی، و منابع طبیعی گلستان، به عنوان پژوهشگر برتر استان گلستان در اختتامیه هفته پژوهش استانی انتخاب و مورد تشویق قرار گرفت.

هر ساله آئین هفته پژوهش و فناوری در استان‌ها زودتر از مراسم هفته پژوهش و فناوری ملی با هدف ترویج پژوهش و فناوری و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر در حوزه‌های مختلف علمی برگزار می­گردد. امسال هفته پژوهش استانی با شعار "پژوهش و فناوری، پیشران تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین"  از تاریخ 12 الی 16 آذر به ریاست استاندار و دبیری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان انجام شد. آئین اختتامیه هفته پژوهش و فناوری استان برای تجلیل از پژوهشگران، فناوران و دانش آموزان برتر استان گلستان، با حضور استاندار گلستان و دیگر مقامات استانی و محققین در پانزدهم آذر ماه، در سالن خلیج فارس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان برگزار شد.

در این مراسم به استناد شاخص‌­های مورد ارزیابی تعیین شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارزشیابی انجام شده توسط تیم داوری، آقای دکتر علیرضا کیانی عضو هیات علمی بخش تحقیقات فنی و مهندسی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان به عنوان پژوهشگر برتر در حوزه کشاورزی و دامپزشکی رسته دانشگاه­‌ها انتخاب و از ایشان با اهداء لوح، تقدیر به عمل آمد.  

 
 
 
 



۱۴۰۱/۰۹/۲۰
تعداد نمایش: ۱۴۳
مشاهده اخبار گروه خبری 'گلستان'

نظر و امتیاز برای این خبر
 
نام و نام خانوادگی:
1 2 3 4 5
لطفا نظر خود را بنویسید:
 
آمار مشاهده صفحات